Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در سفر به مناطق محروم مانه و سملقان از توابع خراسان شمالی از اجرای طرح محرومیت‌زدایی ویژه در این منطقه خبر داد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مانه و سملقان٬ محمد سعیدی کیا عصر دوشنبه در بازدید از مناطق روستایی شهرستان مانه و سملقان٬ اظهار داشت: چهار نقطه کشور شامل قلعه گنج کرمان، چالدران آذربایجان غربی، بندر لنگه هرمزگان و مانه و سملقان در استان خراسان شمالی، برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و اشتغال پایدار توسط این بنیاد انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد مستضعفان، «کارخانه قند شازند» را بر مبنای کارشناسی و با لحاظ کاربری قیمت‌گذاری کندتکمیل فاز دوم‌ مرکز درمان ناباروری خراسان شمالی نیازمند تامین اعتبار استتوزیع کود کشاورزی در خراسان شمالی بیش از 30 درصد افزایش یافت

وی افزود: این اقدام در عمل به سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناسایی مناطق محروم و رفع مشکلات آنان صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این بازدید اظهار  داشت: برای تسریع در کار و تسهیل امور اجرایی طرح محرومیت‌زدایی و توان افزایی روستاها، در کنار بنیاد مستضعفان هستیم و با همین نگاه مردم محور تلاش خواهیم کرد برنامه‌هایی را برای دیگر روستاها و شهرستان‌های استان اجرایی کنیم.

محمد علی شجاعی در جمع مردم روستای درکش شهرستان مانه و سملقان افزود: نگاه من از ابتدای ورود به استان، توجه به اقتصاد روستا به عنوان پیشران توسعه اقتصادی خراسان شمالی بوده است.

انتهای پیام/ ت

R7719/P/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند