Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه 15 بهمن نود با محوريت بررسي عملکرد تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا، مصاحبه با کارلوس کي‌روش و مرور جام حذفي روي آنتن شبکه سه رفت.
به گزارش آريا، حدود يک ميليون و 500 هزار نفر در نظرسنجي اين هفته برنامه نود شرکت کردند که بيش از 53 درصد آنها از عملکرد هشت ساله کارلوس کي‌روش در تيم ملي ايران رضايت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل فردوسي‌پور عنوان کرد بايد در برنامه ديگري عملکرد هشت ساله کي‌روش با حضور کارشناسان مورد ارزيابي قرار بگيرد؛ او همچنين با ابراز تاسف اشاره کرد مجوز پخش ميزگردي که با سه تن از اصحاب رسانه راجع به دوران حضور کي‌روش در تيم ملي و اشاره و بررسي دستاوردهاي او داشتند، صادر نشد.
فردوسي‌پور در آغاز برنامه عنوان کرد: «از اظهار لطف به من و برنامه نود در 6 هفته گذشته تشکر مي‌کنم؛ دوباره تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا شکست خورد؛ تيم خيلي خوبي داشتيم، اما در بازي تراژيک مقابل ژاپن باختيم و حذف تلخي را شاهد بوديم؛ در کل جام ملت‌هاي آسيا براي ما تلخ به پايان رسيد؛ کارلوس کي‌روش هم بعد از هشت سال از تيم ملي ما رفت و بايد ديد در دوره جديد چه اتفاقاتي رقم مي‌خورد و سرمربي جديد چه کسي است.»

کارشناسي داوري با مسعود مرادي
داماش گيلانيان و سايپا
در دقيقه 20 بعد از ارسال توپ از جناح راست زمين، اميد قرباني خطايي روي رضا علياري مرتکب نشد و صفايي، داور مسابقه تصميم درستي در عدم اعلام پنالتي براي سايپا داشت.
در دقيقه 85 حاج‌محمدي خطايي روي مدافع داماش مرتکب نشد و داور به اشتباه گل سايپا را مردود کرد.

سپيدرود و پرسپوليس
شايان مصلح خطايي روي مهاجم سپيدرود مرتکب نشد.
برخورد رضا نورمحمدي با بوديمير به درستي پنالتي اعلام نشد.
تکل شايان مصلح روي پاي مهاجم سپيدرود خطا بود و بايد يک پنالتي به سود رشتي‌ها اعلام مي‌شد.
خطاي منجر به گل برتري پرسپوليس به اشتباه اعلام شد چراکه اميد عاليشاه روي بازيکن سپيدرود خطا کرد و بايد به سود اين تيم خطا گرفته مي‌شد.

کي‌روش: مربي بعدي از اشتباهات من درس بگيرد/ 8 سال فوق‌العاده داشتم
سرمربي سابق تيم ملي ايران بعد از بازگشت از جام ملت‌هاي آسيا به تهران و در آخرين گفت‌وگوي خود قبل از ترک ايران، بامداد روز چهارشنبه هفته قبل مصاحبه‌اي با عادل فردوسي‌پور داشت که مشروح آن را در زير مي‌خوانيد:
اميدوار هستم آخرين مصاحبه ما نباشد ولي در هر صورت خيلي ممنون هستم.
هشت سالِ خيلي مثبت در ايران داشتم؛ بسيار خوشحال هستم و به خودم افتخار مي‌کنم؛ در نهايت چيزي که اهميت دارد اين است که احترام بيشتر مردم را جلب کني، اينکه اين حس را داشته باشي که بخاطر مردم و مخصوصا بازيکنان کار کردي؛ بعد از هشت سال، عشق و محبت زيادي را از طرف مردم احساس مي‌کنم و بخشي از وجودم در ايران باقي مي‌ماند.
اگر اجازه بدهيد امروز متوازن نباشم؛ شخصا بسيار احساس غرور مي‌کنم چون افتخار و سربلندي را در همه جا بين مردم ديدم؛ خيالم راحت است و بخشي از وجودم در ايران خواهد ماند.
آن گل(مقابل ژاپن) يکي از اتفاقاتي است که در فوتبال مي‌افتد؛ وضعيت نامتعارفي بود که در هشت سال نيافتاده بود؛ لحظه‌اي بود که در آن خوش‌شانس نبوديم ولي وقتي به تصوير کلي قضيه نگاه مي‌کنيم، مهم‌ترين مسئله، پيروز شدن است؛ تمام ما اين آرزو و رويا را داشتيم تا برنده شويم و رو به جلو حرکت کنيم؛ اين مهم‌ترين مسئله است ولي همه چيز نيست.
براي من مشخص بود؛ تيمي بوديم که به چنين وضع و عقب بودن از حريف عادت نداشتيم و معمولا بازي‌ها را نمي‌باختيم؛ اگر درست يادم باشد 100 بازي در هشت سال انجام داديم که 11 يا 12 مسابقه را باختيم؛ بخاطر همين بازيکنان ما به گل خوردن و باختن عادت نداشتند.
در 20 دقيقه ابتدايي ژاپن را متوقف کرديم، بعد از آن کنترل بازي را در دست گرفتيم، جدي‌ترين موقعيت نيمه اول براي ما بود و با عملکرد بهتري به رختکن رفتيم.
در نيمه دوم ديدار مقابل ژاپن هم شروع خوبي تا قبل از دريافت گل داشتيم ولي آن گل همه چيز را عوض کرد؛ يک لحظه، احساس و عملکرد را تغيير داد؛ بازيکنان نيز وقتي به بازي برگشتند و فهميدند چه اتفاقي افتاده که از نظر رواني احساسي کار سختي براي آنها شده بود.
نتوانستيم بعد از آن لحظه(گل اول برابر ژاپن) به وضعيت عادي برگرديم؛ چيزي نبود که دلمان بخواهد و انتظارش را داشته باشيم، اما آيا اين 30 دقيقه مي‌تواند عملکرد هشت ساله ملي پوشان را تحت الشعاع قرار دهد؟؛ افتخاري که آنها براي کشور کسب کردند و اعتباري که براي فوتبال ايران در جهان به دست آوردند، ارزش زيادي دارد؛ آنها شايسته قدرداني از سوي طرفداران فوتبال هستند.
درباره بازي‌هاي تدارکاتي با تيم‌هاي بهتر نظرات خودم را دارم و آنها را بيان مي‌کنم؛ گفته بودم در برخي شرايط بايد در مسير متفاوتي حرکت کنيم.
عادل عزيز! فکر مي‌کنم در چند سال اخير بارها اين بحث(کي‌روش به فکر بالا بردن رنکينگ تيم ملي و صدرنشيني در آسيا است) را داشتيم و الان زمان مناسبي نيست که بگوييم چرا نمي‌توانيم بعضي بازي‌هاي بزرگ را برگزار کنيم؛ تلاش زيادي کرديم ولي در نهايت با تيم‌هاي معقول رقابت داشتيم؛ البته در حدي نبود که انتظارش را مي‌کشيديم ولي برنامه ما 10 بازي تا جام ملت‌ها بود ولي به همان دلايل، فقط پنج مسابقه انجام داديم.
کاملا از مدافعان وسط رضايت داشتم و عالي بودند؛ در بيشتر بازي‌ها گل نخورديم و مدافعان تيم ملي فوق‌العاده بودند؛ طبيعي است نمي‌شود همه را راضي نگه داشت؛ امکان ندارد يک مربي يا تيم 100 درصد هواداران را راضي کنند.
بازي در تيم ملي فقط به جنبه‌هاي تکنيکي و تاکتيکي مرتبط نمي‌شود و جنبه‌هاي رواني، هماهنگي و تعهد هم وجود دارد؛ بايد بازيکن تيم ملي و آماده کمک به تيم ملي کشورت باشي؛ درست مثل بازيکناني که انتخاب مي‌کنم. اگر فرصت داشتم به گذشته برگردم، مجددا همين بازيکنان را انتخاب مي‌کردم.
(بازي بيشتر به مهدي ترابي و سامان قدوس؟): حالا که بازي تمام شده، هر کاري شدني به نظر مي‌رسد؛ اميدوار هستم منتقدان و مربي بعدي از اشتباهات من درس بگيرد؛ اميدوار هستم در 100 بازي بعدي بهتر کار کند؛ ما در 100 مسابقه، 12 شکست داشتيم ولي اميدوار هستم مربي بعدي در 100 بازي بعدي دو يا سه باخت داشته باشد که براي تيم ملي عالي خواهد شد.
هرگز نگفتم روياي ما رسيدن به نيمه نهايي جام ملت‌هاي آسيا است؛ گفتم هدف ما است که اين دو، رويکردهاي متفاوتي هستند؛ در تورنمنت اگر خودتان را به فينال نرسانيد، نمي‌توانيد براي مدال بجنگيد و بايد خودتان را در آن مرحله ببينيد.
اين يک رويکرد استراتژيک است که بايد به بازيکنان ياد بدهيد قبل از سقف خانه، بايد بنيان خانه را بسازند؛ قبل از فينال بايد در 6 مسابقه بازي کنيد؛ همه چيز از بازي اول شروع مي‌شود؛ قدم به قدم تا نيمه نهايي بالا آمديم و برابر ژاپن که بدون ترديد بهترين تيم آسياست شکست خورديم؛ آنها تجربه بيشتر، بازيکنان پخته‌تر و تاريخچه غني‌تري داشتند؛ توسعه بيشتري داشتند و در تربيت مربي و جوانان موفق‌تر بودند؛ ضمن اينکه تجهيزات و آماده سازي بهتري دراختيارشان بود؛ به همين خاطر فکر نمي‌کنم باخت به ژاپن کسر شان باشد.
خداحافظي با بازيکنان خيلي احساسي بود.
ما 6 ماه قبل در زمان پايان قرارداد يک صحبت شفاف با فدراسيون داشتيم؛ موضع فدراسيون کاملا متفاوت بود؛ مخصوصا آن زمان مي‌گفتند که بايد بمانم؛ آن زمان چيزي مشخص نبود ولي خودم گفتم براي يک تيم خوب نيست که فقط يک روز بعد از يک تورنمنت، قرارداد يک مربي به پايان برسد؛ به هر حال برنامه فدراسيون بود که براي آن احترام قائل هستم؛ هر چيز، يک آغاز و پاياني دارد؛ هشت سال، دوران فوق‌العاده‌اي بود.
فقط يک کلمه نسبت به ايران دارم و از شما تشکر مي‌کنم؛ هرگز و هرگز يادم نمي رود مردم چطور احساس‌شان را به من نشان دادند؛ هنوز براي من احساسي و دردآور است؛ بله، مي‌توانم از کلمه دردآور استفاده کنم؛ وقتي شما عاشق چيزي مي‌شوي، اين لحظه‌ها سخت است. اميدوار هستم و انتظار دارم تعهدي که به اين مسووليت داشتيم، بتواند و بايد ... ؛ ديگر نمي‌توانم چيزي بگويم.

کي‌روش: هيچ‌وقت شروع کننده مشاجره نبودم!
ابتدا اين را بايد به همه بگويم که هيچ مشکلِ شخصي با کسي ندارم؛ اجازه نمي‌دهم مسائل فوتبالي با زندگي‌ام تداخل داشته باشد؛ امروز فقط مي‌خواهم به همه يک مسئله را بگويم؛ از کسايي که بي‌قيدوشرط از من حمايت کردند و کساني که رو‌به‌روي من ايستادند، بسيار تشکر مي‌کنم.
هيچ مشکل شخصي با کسي ندارم؛ نه با آقاي برانکو و نه با هيچ‌کس ديگر؛ به نظرم ديگر تمام شده است؛ ديگر اتفاقاتي که در فوتبال ايران مي‌افتد، ارتباطي با من پيدا نمي‌کند؛ شايد نظرات شخصي خودم را داشته باشم، اما به‌عنوان کسي که مصاحبه مي‌کنم، آنها را بروز نمي‌دهم.
اگر دقت و بررسي کنيد، هيچ‌وقت از جايگاه خود خارج نشدم تا يک مشاجره را شروع کنم؛ هرگز در زندگي‌ام اين کار را نکردم؛ فکر نمي‌کنم کار هوشمندانه‌اي باشد که در خانه کسي را براي دعوا بزنيد.
اما به‌عنوان مربي تيم ملي، وقتي يک نفر به قصد درگيري در خانه من را مي‌زند و مي‌خواهد به منافع تيم ملي لطمه بزند، هرگز کوتاه نخواهم آمد؛ هميشه اين احساس و اعتقاد را دارم؛ نمي‌گويم همواره اقدامات درستي انجام دادم چراکه هيچ‌کس نمي‌تواند اينطور باشد؛ به همين خاطر طبيعي است که بپذيرم و اقرار کنم من هم اشتباهاتي داشتم ولي براي بقيه هم هزينه‌اي ندارد که اشتباهات خودشان را بپذيرند؛ براي آنها هيچ هزينه‌اي ندارد.
مي‌توانم بگويم در مجموع من هميشه چنين طرز تفکري داشتم؛ آيا فلان صحبت، حرکت و وضعيت مي‌تواند روي عملکرد تيم ملي من تاثير بگذارد؟ مي‌تواند ثبات تيم ملي‌ام را تحت تاثير قرار دهد؟ ممکن است از خط قرمز عبور کند؟ اگر جواب اين سوال‌ها مثبت باشد، واکنش نشان مي‌دهم؛ اگر به نظرم تاثيري نداشته باشد، کاملا نسبت به آن بي‌تفاوت خواهم بود و از آن فاصله مي‌گيرم.
اين سوال(دليل ايجاد فضاي دو قطبي در فوتبال ايران) را بايد از آقاي برانکو بپرسيد، نه از من؛ بنده هرگز طي هشت سال حضورم، هيچ حرفي درباره پرسپوليس انجام ندادم؛ از او بپرسيد چرا در مسائل تيم ملي دخالت کرد؟ حالا که ديگر کاري به کار باشگاه ندارم، نبايد اين سوال را از من بپرسيد! اين را هم بگويم که من هميشه طرفدار پرسپوليس، سپاهان، استقلال و همه تيم‌ها بودم.
از فرد متشخصي مثل آقاي پروين بپرسيد، کسي که مطمئن هستم همه در اين کشور او را تحسين مي‌کنند و براي او احترام قائل هستند؛ از ايشان بپرسيد من در پشت صحنه در رابطه با اين وضعيت چه کاري کردم؛ اخيرا خودِ آقاي پروين هم گفت که من اين فرصت را داشتم که با ايشان چند ديدار خصوصي داشته باشم تا درباره اين مسئله بحث کنم.
مي‌دانستم که ما در تيم ملي ايران افرادي مثل افشين پيرواني و کريم باقري را داشتيم که در اين باشگاه(پرسپوليس) بودند؛ من درباره اين وضعيت بخصوص با آقاي پروين صحبت کردم؛ هيچ دليل و لزومي وجود نداشت که اين قضيه به رسانه‌ها بکشد و به بحث‌ها و انتقادها دامن زده شود.
وقتي آدم‌هاي فوتبالي در دو طرف قضيه هستند، دوستان‌شان هم در دو طرف قضيه خواهند بود؛ اين حقايق و تاريخ هستند که بايد قضاوت کنند چه کسي بود که به تلاش‌هاي من در پشت پرده بي احترامي کرد تا متاسفانه اوضاع بين ما تغيير نکند.
وقتي رسانه‌ها و نظرات جمعي را با شيطنت دست‌کاري مي‌کنيد، راحت‌تر مي‌توانيد عده‌اي را عليه يک نفر بسيج کنيد؛ کاملا کاملا اين اتفاق افتاد.
من حمايت طرفداران پرسپوليس را از دست ندادم؛ برخي هواداران پرسپوليس که تحت تاثير برخي رسانه‌ها بودند، نظر متفاوتي نسبت به طرفداران استقلال و سپاهان داشتند؛ داشتن نظر متفاوت حق آنها است؛ من هميشه براي تمام نظرات متفاوت در اين کشور احترام قائل هستم؛ مادامي که اين نظرات در چارچوب اخلاق و احترام بيان شوند.
متاسفانه بخاطر برخي شرايط، چنين وضعيتي براي کار ما مطلوب نبود و بهترين فضاي ممکن را براي تيم ملي ايجاد نکرد؛ اگر بخواهيد قضاوت کنيد که مسؤوليت کامل اين اتفاقات با چه کسي بوده، بايد عذرخواهي کنم و به شما بگويم که مي‌خواهم در کمال آرامش کشور را ترک کنم چون هيچ‌گونه دخالتي در اين اتفاقات نداشتم.
شما يک فدراسيون، کميته انضباطي و نهادهايي داريد که بايد نظم را در اين وضعيت حاکم مي‌کردند؛ اگر نتوانستند اين نظم را حاکم کنند، اين وظيفه به نسل بعدي منتقل مي‌شود، چراکه ديگر مسؤوليت من نيست در اين باره قضاوتي داشته باشم يا حرفي بزنم.
فقط مي‌توانم دوباره تکرار کنم که آقايان قلعه‌نويي، علي دايي، برانکو و شفر ممنون هستم؛ بخاطر هشت سال حضوري که در اينجا داشتم، قدرداني مي‌کنم.
مسائل(بليت‌هاي فرست‌کلاس پرسپوليس و ساير موضوعات) غير فوتبالي نيستند؛ کاملا در زمين فوتبال هستند و واقعا غير فوتبالي نيستند.
وقتي يک کادري داريد که با آنها کار مي‌کنيد؛ البته نمي‌دانم شما(فردوسي‌پور) چطور با کادرت کار ميکني؛ اما بذار بگويم خودم چطور کار مي‌کنم تا متوجه شوي؛ من يک کادر دارم که با من کار مي‌کنند.
مثلا اگر قرار باشد يکي براي اين مصاحبه، نورپردازي کند، اگر هفت ماه حقوق نگيرد، فکر مي‌کني بتواند کارش را به درستي انجام دهد؟؛ از او بپرسيد؛ چه انتظاري داريد؟ انتظار داريد با اين شرايط از بازيکنان و کادرم دفاع نکنم؟ بايد اين کار را انجام دهم.
براي اينکه در مرکز تمريني تيم ملي، يک زمين داشته باشيم، به زيبايي به مدت هشت سال مبارزه کرديم؛ اين کار هشت سال از ما زمان برد.
متاسفانه فقط توانستم دو، سه بار در آنجا تمرين کنم، اما آن زمين تمرين سر جاي خود است تا مربيان و بازيکنان بعدي از آن بهره ببرند.
ما تجهيزات فوق‌العاده‌اي داريم؛ مي‌توانم بگويم مرکز تمريني پِک که در آکادمي فدراسيون فوتبال احداث کرديم، يکي از پيشرفته‌ترين مراکز تمريني آسيا است؛ تا جايي که مي‌دانم فقط در آکادمي اسپاير يک مجموعه تمريني مثل پِک وجود دارد؛ به اين قضيه افتخار مي‌کنم چراکه ميراث ما در آنجا است.
البته مربي بعدي نظرات متفاوتي خواهد داشت، اما نسلي از بازيکنان داريم که حاضر هستم قول بدهم که در سال 2023 حداقل 20 نفر از آنها در آنجا خواهند بود؛ اين ميراث تا 10 سال آينده به تيم ملي کمک خواهد کرد.
اعضاي فدراسيون هم از خودگذشتگي مي‌کردند؛ مي‌ديدم که آقايان کفاشيان، تاج و ساکت هم مدام در حال دوندگي بودند تا براي تيم ملي کاري انجام دهند.
اگر به هر دليل با حرفاي‌ام به کسي آسيب زدم، از او عذرخواهي مي‌کنم، اما اين کار را انجام دادم تا بتوانم در حد ممکن به تيم ملي کمک کنم.
«راجع به مصاحبه‌اي که گفته شده بود، کي‌روش عنوان کرده مردم در ايران غذا براي خوردن ندارند»: اصلا نمي‌دانم؛ بايد بگويم اين کار اصلا حرکت جالبي نبود؛ آن اقدام يک منبع سمپاشي بود؛ اطلاعات و خبررساني مسمومي که دقيقا از همان افراد و همان جاهايي نشأت گرفته بود که به شکل سيستماتيک، حرف‌هاي من را تغيير مي‌دادند، برنامه‌هاي ما را به طرز ديگري تعبير کرده و حقيقت را تحريف مي‌کردند.
مي‌خواهم يک حرفي بزنم و اميدوار هستم اين بخش را پخش کنيد؛ ببينيد، همين آقا، آقاي مسعودي عليه تيم ملي، من و اعضاي کادرم چه کرد؛ به اين سمپاشي‌ها نگاه کنيد؛ به اين پويش شيطنت‌آميز نگاه کنيد که از جانب ايشان و چند نفر ديگر هدايت مي‌شد تا اين شکاف را ايجاد کنند، به اين خشم دامن بزنند و فضا را دو قطبي سازند؛ آنها به دوقطبي شدن فضا براي طرفداران پرسپوليس دامن مي‌زدند؛ با دروغگويي به مردم!
يک داستاني سرهم کردند که يکي از اعضاي کادر من وقتي تيم ژاپني(کاشميا آنتلرز)، پرسپوليس را شکست داد، خوشحالي مي‌کرد؛ اين ماجرا براي دستيار من نبود بلکه براي ضربه زدن به کارلوس کي‌روش بود؛ يک مربي باتجربه، يک مربي بين‌المللي و يک پروفسور در اين دام افتاد و به فضاي دو قطبي عليه اوسيانو و من دامن زد؛ اين مسئله‌اي است که بايد اصلاح و بهتر شود.
اين مرکز خبررساني مسموم که همه هم مي‌دانند چه کسي و کجا هستند؛ اگر به فکر منفعت فوتبال ايران هستيم، بايد جلوي آنها را بگيريم؛ اين موضوعات، مسئله کارلوس کي‌روش، علي دايي، قلعه‌نويي و برانکو نيست؛ فردا که يکي از اين افراد در تيم ملي باشند، دوباره چنين اتفاقي مي‌افتد و تکرار مي‌شود چون قبلا هم اتفاق افتاده است؛ يک روز عليه پرسپوليس و روز بعد عليه استقلال خواهند شد؛ اين وظيفه مسؤولان ورزشي است تا اين قضيه را حل کنند.
مهم‌ترين و شاخص‌ترين دستاوردي داشتم، اين فرصت بود که دنيا نگاه و شناخت متفاوتي نسبت به فوتبال ايران پيدا کند؛ اين شناخت به بازيکنان آزادي و اين فرصت را مي‌دهد تا در همه جاي دنيا حاضر باشند و مورد تحسين قرار بگيرند؛ به نظرم اغلب مردم مي‌توانند خودشان را در اين موقعيت و آزادي تصور کنند و مورد تحسين قرار بگيرند.
هنوز روزي که با تيم ملي وارد برزيل شديم و روزي که برزيل را ترک کرديم به خاطر دارم؛ يادم مي‌آيد چه نظراتي در کورينتيانس و در هتل به بنده گفته شد؛ ساير مربيان و بازيکنان مي‌آمدند و مي‌گفتند چه بازيکنان محترم، تحصيل کرده و متشخصي داريد؛ ايراني‌ها خيلي محترم هستند؛ من هم مي‌گفتم پس انتظار شما چه چيزي است؟ آنها نيز مثل همه بازيکنان دنيا هستند.
در روسيه و استراليا نيز تجربيات مشابهي داشتم؛ شايد بهتر بود که درباره نتايج، دستاوردها، پيروزي‌ها، عملکردها و حضور در جام‌هاي جهاني صحبت مي‌کردم، اما ترجيح مي‌دهم درباره فرصت آزادي و تحسين از فوتبال ايران صحبت کنم که به لطف بازيکنان اتفاق افتاد.
مي‌خواهم از اين فرصت استفاده کنم تا اول از همه، مجددا از بازيکنانم تشکري داشته باشم که در خط مقدم بودند؛ همچنين از کادرم که بدون آنها امکان نداشت در اينجا باشم و بتوانيم به اين موفقيت‌ها برسيم؛ طرفداران ايراني که به شکل ويژه‌اي به آنها عشق مي‌ورزم، بخاطر آنها هشت سال در اينجا ماندم و بخاطر آنها بخشي از وجودم در اين کشور مي‌ماند.
آرزو مي‌کنم و اميدوار هستم که علي‌رغم چالش‌هايي که هميشه پيش روي ما است، آينده اين فرصت را در اختيارمان بگذارد تا همه موفق و خوشحال باشند؛ آينده مي‌تواند براي کشور ايران و براي همه درخشان باشد؛ خيلي متشکر هستم و از ته دل و وجودم از شما سپاسگزاري مي‌کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه نود عملکرد تيم ملي ايران جام ملت ها مصاحبه کي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس

مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال و دستیار جواد نکونام بعداز سوت پایان مسابقه امروز در تبریز جملاتی مطرح کرد که بار دیگر در فضای مجازی، حملات و فحاشی پرسپولیسی‌ها علیه او را در پی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن سابق پرسپولیس که در بک جدایی غیرمنتظره به استقلال پیوست و در دربی انتقامی گل زد، به خبرنگاران گفت: جواب هواداران تیم خاص را قبلا دادم .تا زمانی که خدا نفس به من می‌دهد با هم کار داریم! کینه‌ای نیستم و اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی نسب گفت: هواداران تراکتور همیشه برایم قابل احترام هستند.

وی درباره نتیجه مصاف با تراکتور گفت: با بضاعتی که داریم بازیکنان عالی عمل کردند. البته یک پنالتی ما سوخت!

دیگر خبرها

  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • تحلیل ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران
  • خشم ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس