Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:46:45 GMT

سرقت گاو الماس نشان از معبد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۴۱۴۶

سرقت گاو الماس نشان از معبد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای یک باند مجسمه گاو الماس نشان را از معبد «آندهارا» در هند دزدیدند.

این گاو جزو خدایان معبد بوده که مردم آن را می‌پرستیدند و به خاطر الماس‌هایش ارزشمند بوده است.

گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد مأموران پلیس موفق به دستگیری ۱۵ سارق شده‌اند که تلاش می‌کردند مجسمه ۱۰۰۰ کیلوگرمی را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شموا گانش» از بازرسی پلیس در این باره گفت: «سال‌هاست که گمان می‌رود این مجسمه دارای الماس‌های قیمتی در درونش است، اما سارقان هیچ سنگ قیمتی از مجسمه پیدا نکردند.»

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح سه شنبه در جمع اولیا ومربیان مدرسه شهید هندوزاده گفت: حضور شما در این جلسه نشان از آن است که به آینده فرزندانتان اهمیت می دهید.
فرمانده انتظامی استان، انتخاب صحیح دوست، رعایت اصول خود مراقبتی و اخلاقی در فاصله بین مدرسه و منزل، گزارش موارد مشکوک و خاص به مربیان و اولیا را از راه های مفید در زمینه پیشگیری از حوادث ناگوار و در برخی موارد غیر قابل جبران برای دانش آموزان دانست.

سردار فرشید اضافه کرد: کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه های استان این آمادگی را برای آموزش اقشار مختلف در حوزه های پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارند.

وی، با مقایسه وضعیت تحصیل در زمان گذشته با حال حاضر و امکانات فراوان برای دانش آموزان کنونی تصریح کرد: کسب آگاهی و خود مراقبتی در حوزه استفاده از برنامه های فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس است که از گرفتار شدن و فریب خوردن افراد از سوی افراد سودجو، برداشت های اینترنتی غیرمجاز، هتک حرمت و خدشه به حیثیت افراد جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بر رعایت اصول خودمراقبتی از سوی همه شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع انواع سرقت تاکید و افزود: از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس در شرایط کنونی، نظارت جدی والدین بر معاشرت های فرزندان، نحوه رفتار و پوشش آنان و رعایت اصول ایمنی و امنیتی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرائم است که جا دارد از همکاری خوب والدین و عموم شهروندان قدردانی کنیم.

کد خبر 6093280

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ببینید | چفیه انداختن دانشجویان بر مجسمه جرج واشنگتن
  • فیلم| چفیه انداختن دانشجویان بر مجسمه جرج واشنگتن
  • فیلم/ چفیه بر دوش مجسمه جرج واشنگتن در دانشگاه آمریکایی بیروت
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • چگونه دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند