Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@16:33:03 GMT

نقشه راه ما خدمت بي منت به مردم است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۴۵۳۵

نقشه راه ما خدمت بي منت به مردم است

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - استاندار البرز با بيان اينکه يک لحظه از وقت مان را براي خدمت به مردم هدر نمي دهيم گفت: مسير کار و نقشه راه ما مشخص و آن هم خدمت بي منت به مردم است.

به گزارش ايرنا، عزيزالله شهبازي شامگاه دوشنبه در بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي 40 ساله انقلاب اسلامي در استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين وعده را به مردم مي دهيم که به عنوان نماينده دولت در استان به همراه تيمي که در بخش هاي مختلف داريم يک لحظه از وقت مان را براي خدمت رساني به مردم هدر نخواهيم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن تشکر از مردم و با اشاره به اينکه قدردان صبوري مردم هستيم اظهار داشت: اين تعهد را به مردم مي دهيم که در اين مسير شبانه روزي کار و انتظار ما نيز از مردم اين است که ما را دعا کرده تا در اين مسير پيش روي موفق شويم.
شهبازي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بهره برداري از 490 پروژه در ايام الله دهه فجر با اعتبار يک هزار و 500 ميليارد تومان در استان گفت: در اين ايام پروژه هاي عمراني در زمينه هاي ورزشي، راه، گاز رساني ،بهداشت و درمان و آموزش و پروش بهره برداري رسيده و خواهد رسيد.
وي ادامه داد: در طول سال برنامه ما اين است که هر پروژه اي که به بهره برداري مي رسد مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
استاندار البرز به برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي در استان اشاره و خاطر نشان کرد: در استان، مجموعه دستگاه هاي اجرايي استان با مسئوليت معاونت عمراني در مدت يک هفته برنامه ريزي کردند تا بخشي از دستاوردهاي نظام در اين 40 سال در معرض ديد عموم قرار گيرد.
شهبازي ضمن تشکر از رسانه ها در خصوص اطلاع رساني اين نمايشگاه گفت: آمارها حاکي از اين است که روزانه استقبال فراواني از سوي مردم براي اين نمايشگاه مي شود و در پايان اين نمايشگاه نيز از تلاش هاي معاونت عمراني و مجموعه دستگاههاي اجرايي تقدير و تشکر هاي لازم صورت مي گيرد.
وي با بيان اينکه به دنبال برگزاري مستمر اينگونه نمايشگاه ها هستيم افزود: مقرر شد، مدير کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به اينکه نزديک ايام عيد نيز هستيم، نمايشگاه هاي فروش بهاره و يا عرضه مستقيم کالاها را با مشارکت شهرداري و ساير دستگاه هاي ذيربط در استان از جمله شهرستان کرج داشته باشيم.
در اين نمايشگاه دستگاه‌هاي اجرايي استان بخشي از دستاوردها و خدمات خود را در بازه زماني 40 ساله انقلاب اسلامي به نمايش گذاشته اند.
در اين نمايشگاه 79 دستگاه استان اجرايي غرفه برپا کرده اند و 30 غرفه نيز در اختيار دستاوردهاي اقوام استان قرار گرفته است.
همچنين در حاشيه نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي ، ادارات براي پاسخگويي به نيازهاي مردم ميز خدمت برپا کرده اند.
اين نمايشگاه تا پايان ايام الله دهه مبارک فجر برپا خواهد بود.
7414/6993
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است