Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@03:28:12 GMT

استمرار انقلاب معجزه‌ای بزرگ‌تر از پیدایش آن

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۴۶۶۸

استمرار انقلاب معجزه‌ای بزرگ‌تر از پیدایش آن

سرهنگ مرتضی سیاهوشی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، پیدایش انقلاب را یک معجزه الهی دانست و گفت استمرار و حفظ آن یک معجزه دیگر حتی بزرگتر از معجزه اول است.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از بدو تشکیل گردنه‌های گوناگونی را پشت سر گذاشته که در ابتدا بحث تجزیه‌طلبان سپس منافقین و ترورها بعد از آن کودتای نقاب یا نوژه که قرار بود در یک شب ۳۰ نقطه از ایران توسط خلبانان مورد هدف قرار بگیرد که به کمک خدا و هوشیاری یکی از خلبانان شجاع اطلاع‌رسانی و نقش بر آب شد پس از آن جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس سپس ریاست جمهوری بنی صدر که مشکلات زیادی را برای کشورمان ایجاد کرد که این توطئه هم به لطف خدا نقش بر آب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جاسوسی قائم مقام بیت رهبری، فتنه ۸۸ و جنگ اقتصادی که اکنون با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم از دیگر مشکلاتی است که بر سر راه انقلاب بوده که به یقین انقلاب همچون گذشته بر این دسیسه دشمن نیز فائق خواهد آمد.
سیاهوشی افزود: نظام انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر خود در عرصه‌های مختلفی چون علمی، پزشکی، ورزشی، نانوتکنولوژی، کشاورزی، هوافضا، زیردریایی پیشرفت‌های چشمگیری داشته که به یقین قبل از انقلاب حرفی در این عرصه‌ها برای گفتن نداشته اما در این زمان در خاورمیانه و حتی در جهان سرآمد هستیم و حرف اول را می‌زنیم به طوری که جهان جهت دسترسی به ایران را ندارند.
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به شعار محوری گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب، افتخار به گذشته و امید به آینده برنامه‌های اجرایی سپاه در دهه فجر امسال را تشریح کردو گفت: دشمن باید بداند که هرچه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کند بیش از پیش ناکام خواهد ماند زیرا موضع دشمن برای ملت ایران آشکار است در این راستا ما نیز برای به نمایش درآوردن اقتدار، اراده، هوشیاری و همدلی مردم شهرستان تویسرکان در چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه‌هایی در دست اجرا داریم.
وی افزود: بالغ بر۲۰۰ برنامه در قالب ۳۱ عنوان در شهرستان برگزار می‌شود که همایش بزرگ چهل سالگی انقلاب، افتتاح و بهره برداری از ساختمان حوزه مقاومت شهید رجایی و نیز دو سالن ورزشی صالحین، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، پیاده‌روی خانوادگی، نشست‌ها و کارگاه‌های جریان شناسی و بصیرتی، اکران برخی از فیلم‌های جشنواره عمار، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری و ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه فجر امسال است.
سیاهوشی در پایان گفت: باید به انقلاب افتخار کرده و خدا را شکر کنیم هرچند نعمت انقلاب و ولایت را نمی‌توان به طور کامل شکرگزار بود مگر خدا به اندازه توان از ما بپذیرد، رویکرد بسیج رویکرد خدمتگزاری است و اگر می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم باید خدمت کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان انقلاب اسلامی تویسرکان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها علیه جمهور اسلامی کند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار علی فدوی ظهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه ۹۲ کشور دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، اظهارکرد: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا دائم به شکست‌های خود در مقابل ایران اسلامی اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیف‌مان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

سردار فدوی با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، تصریح کرد: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند و هنوز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند حتما تا الان این رژیم کودک کش امروز نبود.

وی افزود: این اقدامات در غزه علیه جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد و فقط جبهه حق می تواند چنین عمل کند.

وی ادامه داد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم غیرقانونی، اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق عنوان کرد: با وجود اینکه امپراطوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور همه جانبه این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه پر قدرت توسط مردم بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است. اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، تاکید کرد: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و در واقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهن‌مان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، اما شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی اظهارکرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت در راه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیرمعصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یاد شده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت(س) خود را شفاعت کند.

فدوی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هر لحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد:هم اکنون ما شاهد عزت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.۴۵ سال است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هر کار کردند شکست خوردند. دشمن ما دائم اعتراف کرده که در طول این مدت حتی یک پیروزی در مقابل ایران بدست نیاوردیم و این بخاطر پایداری، صبر و استقامت ملت ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت کمی که دارد ۲۰۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا به تکلیف خود عمل کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود