Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اکبری از صدور حکم پرونده قاچاق سازمان یافته مکمل های غیرمجاز ورزشی و دارویی خبر داد و گفت: محکومین این پرونده به ۱۰ سال حبس و بیش از ۱۵ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، حجت الاسلام «محمدصادق اکبری» اظهار کرد: حکم محکومیت برای متهمین پرونده قاچاق سازمان یافته هزار و ۴۲۷ کارتن انواع مکمل های ورزشی و دارویی غیرمجاز در دادگاه انقلاب بندر عباس صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص جزئیات این پرونده اظهار داشت: فروردین ماه1397  با گزارش معاونت حقوقي و قضايي گمرك شهيد رجايي بندرعباس در خصوص کشف محموله قاچاق مکمل های ورزشی و دارویی غیرمجاز ، پرونده ای در دستگاه قضایی استان هرمزگان تشکیل شد و پس از سیر مراحل قانونی، رسیدگی به اتهامات شركت حمل و نقل بين المللي پرشيا ترابر دائر بر قاچاق سازمان یافته در دستور کار دادگاه انقلاب بندرعباس قرار گرفت.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که متهمین این پرونده قاچاق سازمان یافته از طریق اظهار خلاف واقع در گمرک، مبادرت به  قاچاق تعداد 1427 كارتن انواع مكمل هاي ورزشی و دارویی غیرمجاز به ارزش 7 ميليارد و 839 هزار و 179 ريال نموده اند خاطر نشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، به دستور مقام قضایی دو تن از متهمین به نام های مجتبي هدايت محمودي فرزند حسن و شاهين محمودي دلوند فرزند موسي شناسايي و دستگير شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه بررسي ها مشخص شد شركت عامل در دبي اقدام به قاچاق كالای غیرمجاز تحت عنوان پلي استايرن به مقصد تهران نموده و پس از طی تشريفات، قبل از ورود به گمرك شهريار ، نسبت به تخلیه كالاي ممنوعه مبادرت می کرد.

 

اکبری گفت: با تکمیل روند تحقیقات و ختم رسیدگی ، شعبه دادگاه انقلاب بندرعباس متهمين این پرونده را در مجموع به تحمل 10سال حبس تعزيري و پرداخت بیش از 15 ميليارد و 79 ميليون و 619 هزار و 358 تومان معادل 10 برابر ارزش عرفي كالاي مكشوفه در حق دولت محکوم کرد.

 

وی یادآور شد: همچنین هریک از متهمین به ممنوعيت از حق العمل كاري به مدت پنج سال ، ممنوعيت خروج از كشور به مدت سه سال و ضبط كالاي قاچاق و پرداخت بیش از 15 ميليارد و 79 ميليون و 619 هزار و 358 تومان معادل 10 برابر ارزش عرفي كالاي مكشوفه در حق دولت و ضبط محموله قاچاق ، خودرو و وجوه توقيفي نیز محكوم شده اند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد فیلم فجر سرود گروه سرود شیراز خبرگزاری شبستان صدور حکم قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه جگین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضائی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093219

دیگر خبرها

  • برداشت گیاهان دارویی از رویشگاه‌های هرمزگان
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد