Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سه رویداد نوآور شو از سوی مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار و نفرات برتر آن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حسین رئیسی، مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان در حاشیه برگزاری این رویدادها، گفت: این رویداد با همکاری مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان و شهرستان های قشم، خمیر و سیریک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین رئیسی مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها گفت: رویداد نوآورشو فرصت مناسبی برای دانش آموزان، دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان می باشد تا به تمرین ارائه ایده خود بپردازند.

وی بیان داشت: برنده شدن در این رویدادها ملاک نیست و تجربه ای که افراد از شرکت کردن در این رویداد ها کسب می کنند بسیار با ارزش تر است.

مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان همچنین تاکید کرد، بخش عمده ای از کسب و کارهای امروزه را استارتاپ ها تشکیل می دهند که ایده ها جز جدایی ناپذیر این گونه کسب و کارها هستند.

وی با قدردانی از مشارکت ایده پردازان ابراز امیدواری کرد که بتوان از این ایده ها حمایت کرد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد نوآور شو در شهرستان خمیر بیان داشت: همزمان با برگزاری روز جهانی تالاب ها در شهرستان خمیر این رویداد با موضوع حفاظت از تالاب ها با همکاری محیط زیست، مرکز نوآوری دفتر دانشگاه پیام نور خمیر برگزار شد.

به گفته رئیسی، در این رویداد 10 نفر به عنوان ایده پرداز به ارائه ایده خود پرداختند که پس از ارائه با رای هیات داوران و شرکت کنندگان، پنج ایده به مرحله دوم راه یافتند که در نهایت سه ایده به عنوان ایده برگزیده معرفی شدند.

مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان افزو: در پایان رویداد، پویان امینی با ایده سطل زباله های زنگی مخصوص تالاب مقام اول، حنانه پرنیان با ایده ساخت دکمه و پیکسل با استفاده از صدف و پارسا بلوکی پور با ایده قایق پاک کننده به طور مشترک مقام دوم و محسن بیژنی با ایده مقابله با سونامی مقام سوم را به دست آوردند.

وی در ادامه به برگزاری رویداد نوآور شو در بخش شهاب شهرستان قشم اشاره کرد و گفت: این رویداد با موضوع توسعه گردشگری با توجه به صنایع دستی و تولیدات محلی در سالن اجتماعات مدرسه ایمان با همکاری پزوهشسرای دانش آموزی برگزار شد.

به گفته رئیسی در این رویداد 7 نفر به عنوان ایده پرداز به ارائه ایده خود پرداختند که پس از ارائه با رای هیات داوران و شرکت کنندگان، پنج ایده به مرحله دوم راه یافتند که در نهایت ایده فاطمه ایمانی با عنوان گل درمانی، ایده فائزه کریمی با عنوان فستیوال هنری در شهر و ایده فاطمه پرسوزه با عنوان تولیدات محلی وصنایع دستی به ترتیب به عنوان ایده های اول تا سوم انتخاب شدند.

مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان همچنین به رویداد نوآورشو سیریک با موضوع گردشگری دریایی با همکاری پزوهشسرای دانش آموزی سیریک اشاره کرد و گفت: در این رویداد 15 نفر به عنوان ایده پرداز به ارائه ایده خود پرداختند که پس از ارائه با رای هیات داوران و شرکت کنندگان، پنج ایده به مرحله دوم راه یافتند که در نهایت سه ایده به عنوان ایده برگزیده معرفی شدند.

 

ویبا بیان اینکه تا پایان امسال برای برگزاری 9 رویداد دیگر برنامه ریزی شده است، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 11 رویداد نوآورشو از سوی مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان در شهرستان های استان برگزار شده است.

 

گفتنی است؛ در پایان رویداد، مریم آئین پرست با ایده پارک بادی روی آب دریا، زینب نساج با ایده شهر هیجان انگیز ماسه ای و مهرداد طاهری با ایده آکواریوم به ترتیب به عنوان ایده های اول تا سوم انتخاب شدند.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد فیلم فجر سرود گروه سرود شیراز خبرگزاری شبستان نفرات برگزیده پارک علم و فناوری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است.

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth۲۰۲۴.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090208 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود