Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر فیلمبرداری فیلم درخونگاه گفت: هیچ وقت چشمداشتی به جایزه فجر نداشته و نخواهم داشت زیرا متر و ملاک سیمرغ بلورین فجر سینما نیست. 

تورج اصلانی مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی درخونگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص همکاری با سیاوش اسعدی در این فیلم گفت: واقعیت امر اگر همکاری من با سیاوش بد بود باید سوال پرسیده می‌شد زیرا بعد از 25 سال فعالیت در عرصه فیلمبرداری و ساخت اگر کار بدی را انجام دهم باید مرا تنبیه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد تحسین منتقدین از فیلمبرداری درخونگاه اضافه کرد: اگر فیلمبرداری درخونگاه خوب شده به دلیل همکاری و همفکری درست با کارگردانی است که سینمای کلاسیک را به خوبی می‌شناسد و سعی میکند سینمایش رنگ و بوی کلاسیک داشته باشد. من تحصیل کرده آکادمیک این حرفه هستم و سعی کردیم زبان کلاسیک اسعدی را به درستی درک کنم. 

کارگردان فیلم حمال طلا در مورد اشکالات فنی در حفظ راکورد طراحی صحنه تاکید کرد: این وظیفه من نیست که برخی ایرادات راکوردی را چک کنم. البته پیشتر فکر می‌کردم حفظ برخی اتفاقات بر عهده فیلمبردار است اما امروز دیگر وظیفه آن بر عهده مدیر هنری اثر است. 

وی در همین راستا ادامه داد: فیلمبردار در سینمای ایران قبل از بستن قاب درگیر طراحی صحنه و چیدمان می‌شود در صورتی که تنها وظیفه فیلمبردار بستن قاب دوربین است. 

مدیر فیلمبرداری درخونگاه در مورد حضورش در جشنواره فجر امسال تاکید کرد: امسال در چهار فیلم حضور داشتم که در سه فیلم مدیر فیلمبرداری بودم و در فیلم خودم "حمال طلا" تنها کارگردان بودم و در فیلمبرداری وظیفه ای نداشتم.

اصلانی در مورد شانس کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: از اولین دوره‌ای که وارد جشنواره فیلم فجر شدم تاکنون هیچگاه به جایزه فجر فکر نکردم. فقط و فقط خوشحالی ام از کار درست است. اگر کارگردان و مخاطب از من راضی باشند جایزه من داده شده است. اگر مخاطب کارم را دوست داشته باشد جایزه گرفته‌ام و اگر نه که باید خودم را باز هم تربیت کنم تا مخاطب را خوشحال کنم. هیچ وقت چشمداشتی به جایزه فجر نداشته و نخواهم داشت زیرا متر و ملاک سیمرغ بلورین فجر سینما نیست. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فجر فجر 37 جشنواره فیلم فجر سودای سیمرغ سیمرغ 97 سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سودای سیمرغ جشنواره فجر فرش قرمز پردیس ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»