Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@21:12:48 GMT

جدایی طارمی از الغرافه قطر جدی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۵۸۳۱

جدایی طارمی از الغرافه قطر جدی می‌شود

ساعت24-ملی پوش فوتبال کشورمان با توجه به شرایط نامطلوبش در تیم الغرافه قطر از این تیم جدا خواهد شد.

  مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان سال گذشته در شرایطی که باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود، و دلیل این محرومیت هم شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه از طارمی به علت پایبند نبودن به قراردادی که با این باشگاه داشت بود، از پرسپولیس جدا شد و به تیم فوتبال الغرافه قطر پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز جام ملت های آسیا انتقادات زیادی از طرف هواداران الغرافه به طارمی می شد و آنها اعتقاد داشتند طارمی عملکرد خوبی در تیم قطری ندارد و او نمی تواند نقش آن مهاجم گلزنی که نیاز دارند را در نوک حمله این تیم بازی کند.

حتی سرمربی تیم الغرافه، کریستین ژورکوف در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه الشرق قطر درباره عملکرد مهدی طارمی در این تیم گفت: هر چند طارمی از توانمندی‌های فنی و فیزیکی بسیار خوبی بهره‌مند است و سطح فنی بسیار عالی در تیم ملی فوتبال ایران ارائه می‌دهد، اما نتوانست از این توانایی به خوبی در تیم الغرافه استفاده کند. نمایشی که مهدی طارمی در آغاز فصل در تیم الغرافه نشان داد ایده‌آل نیست.

با توجه به شرایط نامطلوب طارمی در تیم قطری شنیده ها حاکی از این است که این بازیکن قصد جدایی از الغرافه را دارد و این اتفاق به زودی خواهد افتاد، حتی اسم تیم های ایرانی مانند پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی هم برای تیم آینده این مهاجم 26 ساله مطرح شده است. اما شنیده می شود او قصد بازگشت به ایران را ندارد و می خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

مهدی طارمی در جام ملت های آسیا یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران بود و توانست برای تیم کشورمان 3 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل نیز دهد. او به علت 2 کارت زردی که مقابل تیم های ملی ویتنام و چین گرفت در دیدار نیمه نهایی برابر تیم ملی ژاپن محروم بود و نبودش در این بازی کاملا به چشم آمد و تاثیر گذار بود. تیم ملی ایران در مقابل ژاپن 3 بر صفر شکست خورد و حسرت قهرمانی در جام ملت های آسیا به نیم قرن نزدیک شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال