Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@17:43:58 GMT

بودیمیر برخلاف منشا به فضای زیاد نیاز ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۵۹۴۶

به گزارش پارس نیوز، 

حسن خان‌محمدی، بازیکن اسبق پرسپولیس می‌گوید شرایط تیم برانکو برای موفقیت در آسیا هموارتر شده است.

پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم خوب تقویت شد؟

بله، برانکو خوب تیمش را تقویت کرد و تمام نقاط ضعف را پوشاند. پرسپولیس دفاع راست نداشت که شیری را جذب کرد. مهدی ترابی را در پست وینگر تهاجمی آورد که بهترین است و توانایی بازی در چند پست دیگر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش و چند بازیکن دیگر هم همگی بازیکنان تأثیر‌گذاری هستند.

 بضاعت پرسپولیس برای جنگیدن در سه جام کافی هست؟

کافی که نیست، اما بالاخره ما باید این را هم در نظر بگیریم که پرسپولیس به نسبت فصل قبل عالی تجهیز شده و حتماً می‌تواند باز هم کار‌های بزرگی انجام دهد. بضاعت فعلی پرسپولیس با زمان محرومیتش اصلاً قابل قیاس نیست.

در آسیا چه شرایطی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنید؟

قبل از پاسخ به این سؤال‌تان باید بگویم که اهمیت کار پرسپولیس پس از جام ملت‌ها بیشتر مشخص می‌شود، چون تیم‌هایی مانند السد و الدحیل را شکست داد که بهترین بودند و جمعی از همین تیم قطری که قهرمان شد در آن دو تیم حضور داشتند که پرسپولیس مقابل آن‌ها بازی کرد. پرسپولیس سلسله‌مراتب را در فوتبال آسیا خوب پیموده و تجربه و شخصیت خوبی در آسیا پیدا کرده و می‌تواند در این فصل به قهرمانی برسد.

 در مورد بازی پرسپولیس با پدیده در لیگ چه صحبتی دارید؟

پدیده تیم خوبی است، اما پرسپولیس حتماً می‌تواند با حمایت هوادارانش در ورزشگاه آزادی پیروز شود.

در جام حذفی چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟

پرسپولیس دو حریف گردن‌کلفت را تا قهرمانی پیش رو دارد، اما معتقدم قدرت پیروزی بر پدیده و سپاهان را دارد و حتماً می‌تواند قهرمان شود، چون در صورت پیروزی بر سپاهان و پدیده، پیروزی مقابل داماش گیلان، کار سختی نیست.

 بودیمیر را چگونه ارزیابی کردید؟

به نظرم بهتر از منشاست، چون بودیمیر در فضای کوچک خوب کار می‌کند در حالی که منشا برای موفقیت نیاز به فضا داشت. نیم‌فصل دوم هم فضا برای بازیکن زیاد نیست. من برای بازیکن کروات، شرایط بهتری را نسبت به منشا قائل هستم. برانکو هم برای جذب بازیکن تمام موارد را در نظر می‌گیرد و بی‌گدار به آب نمی‌زند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی فوتبال آسیا ورزشگاه آزادی پرسپولیس جام حذفی داماش گیلان فوتبال آسیا ورزشگاه آزادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

بنابر روایت خبر ورزشی، تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود