Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت لارستان با حضور  آیت الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام سید مختار موسوی امام جمعه لار، حجت‌الاسلام بینازاده رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس، علی اصغر علی پور معاون سیاسی فرمانداری، جمعی از علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و اهل تسنن جنوب استان فارس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساختمان که در محل شهرجدید، چهل متری اول، کنار سازمان تبلیغات اسلامی لارستان قرار دارد،  در زمینی به مساحت 1000 متر مربع با زیربنای ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲0 میلیارد ریال توسط دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت کشور ساخته شده است. دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت لارستان در دو طبقه همراه با یک سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۲۰ نفر همراه با یک مجتمع مسکونی و  مهمانسرا می باشد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه دهه فجر فرماندار نماینده ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری