Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@13:47:47 GMT

برندگان عکاسی هوایی یا عکاسی Drone مشخص شدند +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۶۳۸۶

برندگان عکاسی هوایی یا عکاسی Drone مشخص شدند +عکس

رویداد۲۴ سایت Dronestagram یک شبکه‌ی اجتماعی فرانسوی است که در آن علاقمندان به عکاسی می­‌توانند عکس‌های خود در این سبک را به اشتراک بگذارند و در مورد عکس­‌های دیگران نیز نظر بدهند. با کمک این نظرات و کامنت­‌ها، برندگان هر بخش اعلام می‌­شود. امسال پنجاهمین دوره‌ی مسابقات عکاسی Drone برگزار شد.

برگزارکنندگان این مسابقه، به جامعه‌­ی عکاسی خود افتخار می‌­کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک دوپین (Eric Dupin) بنیانگذار سایت Dronestagram اعتقاد دارد که جهان بینی منحصر به فرد در Drone به نوعی اجازه می‌­دهد که ما به آرزوهای­مان برسیم.

اگر می­خواهید دنیا را از نگاه برترین­‌های Drone ببینید، بهتر است نگاهی به عکس‌­های برنده در این مسابقه بیندازید. همچنین شما می‌­توانید در صفحه­‌ی اینستاگرام Dronestagram هم عکس‌های بیشتری در این سبک از عکاسی را مشاهده کنید.

عکسی با عنوان «اسب­های آبی گرسنه» که از گروهی از اسب­های آبی در اطراف منطقه‌ی Sirare در تانزانیا گرفته شده است. این عکس اولین جایزه را به خود اختصاص داده است. عکاس این عکس که با نام کاربری zekedrone در Dronestagram عکس را به اشتراک گذاشته، در توضیحات عکس نوشته است: «مهمانی اسب­های آبی غول پیکر برجسته‌­ترین بخش سفر بود.»

دومین برنده، عکسی است که توسط Trung Pham گرفته شده است و با تیتر «تور ماهیگیری در ویتنام» به اشتراک گذاشته شده. این تصویر، عکسی هوایی از قایق ماهیگیری است که تور ماهیگیری خود را بر روی آب پهن کرده است. عکس در نگاه اول بسیار عجیب و منحصر به فرد به نظر می‌رسد.

«دو نفر، دو سگ و چهار سایه» تیتر عکسی است که جایزه­‌ی رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص داده است. این عکس توسط کاربری با نام qliebin در دریای سیاه در اودسیای (Odessa) اوکراین گرفته شده است.

عکسی که توسط عکاسی با نام مکسیم تاراسف (Photographer Maksim) گرفته شده و با تیتر «غروب آفتاب» در Dronestagram منتشر شده است را می‌بینید. در این عکس گویی قسمت بالای کوه­های ایسلند، نارنجی شده‌­اند.

«جایی که رودخانه­‌ی گل‌آلود به اقیانوس می­‌رسد» این تیتر مربوط به عکسی است که توسط کاربری به نام JGalamba در Dili در پایتخت Timor Est گرفته شده است. او نوشته است که اولین باران امسال باعث جاری شدن دوباره­‌ی رودخانه شده و گِل­ها از کوه­‌ها به اقیانوس رسیده‌اند. آب به وضوح به دو بخش تقسیم شده و بخش قهوه‌­ای و آبی آن کاملا از هم قابل تمایز هستند.

کاربری با نام mackbookboy تصویر سقفی خاص را در پارک MacRitchie سنگاپور با عنوان «Camo Top» گرفته است.

«مادر و کودک» تیترعکسی است که توسط LukeMaximoBell از نهنگ­‌های جنوبی در ساحل کیپ تاون در آفریقای جنوبی گرفته شده است.

Florian Ledoux این عکس را با عنوان «پناهنده‌ی آب و هوا» از یک خرس قطبی در کنار ساحل جزیره­‌ی Baffin در کانادا گرفته است. خرس‌­های قطبی یکی از اولین پناهندگان تغییرات آب و هوا هستند.

آیا شما هم به این سبک عکاسی علاقه دارید؟ به نظر می‌رسد که این نوع از عکاسی، نمای تازه‌ای از پدیده‌های طبیعی و جاذبه‌های گوناگون را برای عاشقان طبیعت و ماجراجویی به تصویر می‌کشد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عکاسی Drone مسابقات عکاسی Drone عکس هوایی عکاسی طبیعت عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار لوس ویرا ترکیب پرسپولیس را برای دیدار با سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر مشخص کرد: 

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • لحظه دلهره‌آور ریزش قبر در هنگام تشییع جنازه
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • ۱۳ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • چرا باید انسان‌ در «عکس‌های منظره‌» باشد؟
  • ترکیب پرسپولیس در دیدار با سپاهان مشخص شد/ بیرانوند رسید