Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل مدافع علی بخشایش، متهم ردیف اول پرونده بانک سرمایه، از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبر داد.

مجتبی پناهی گفت: موکلم با تودیع وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی دقایقی پیش آزاد شد.

بر اساس این گزارش، پناهی ظهر امروز(دوشنبه، ۱۵ بهمن) گفته بود که  موکلش هنوز آزاد نشده است. زیرا سندها مربوط به شهرستان است و نیابت دادند که کارها انجام و مراحل طی شود تا ان‌شاءالله آزاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق کیفرخواست صادره در این پرونده، برای سه عضو پیشین هیأت مدیره بانک سرمایه، «علی بخشایش» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، «پرویز کاظمی» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و «محمدرضا توسلی» به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت متهم هستند.
در چهارمین جلسه رسیدگی به این پرونده که روز سه‌شنبه ۹ بهمن برگزار شد، محمدرضا توسلی در دفاع از خود گفت: بنده چهل سال در جهاد سازندگی کار می‌کردم.
همچنین علی بخشایش نیز در آخرین دفاع از خود مدعی شده بود: جریانی به دنبال این بوده و هستند که در این پرونده با اعمال فشار، مسببان اصلی را تبرئه کنند و برنامه این است. این افراد در هیأت دولت و در جاهای دیگر به دنبال فشار هستند.
«مسعودی‌مقام» قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده در پایان چهارمین جلسه دادگاه ضمن اعلام ختم رسیدگی به این پرونده، از افزایش میزان وثیقه تعیین‌شده برای متهمان از ۳ به ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: قرارهای کیفری متهمان تشدید می‌شود و در صورت تودیع، آزاد و در غیر این‌صورت امروز بازداشت می‌شوند.

ایسنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CGA برچسب ها: بانک سرمایه ، وثیقه ، متهم ردیف اول

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک سرمایه وثیقه متهم ردیف اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟