Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم در نشست خبری خود که در نمایشگاه شکوه ۴۰ ساله که شامگاه دوشنبه در محل مصلی شهر قم برگزار شد، گفت: ورزش قم در سال‌های پس از انقلاب اسلامی با رشد چشمگیری مواجه بوده است که این رشد را می‌توان در آمار مدال‌های کسب شده در میادین آسیایی، جهانی، بین المللی، المپیک و بازی‌های آسیایی مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه فجر چهلم انقلاب اسلامی ۱۶۰ برنامه شامل مسابقات، همایش و جشنواره‌ها برای گرامیداشت این ایام باشکوه در نظر گرفته شده است که ۸۴ برنامه دهه مبارک فجر مختص مردان و ۶۴ برنامه مختص زنان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تعداد مدال‌های جهانی ورزش قم پس از انقلاب به ۱۰۳ مدال رسیده است به طوری که پیش از انقلاب اسلامی سهم ورزش قم از مسابقات ورزشی قهرمانی جهان تنها یک مدال بوده است.

عابدی بیان داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا نیز ۳ مدال ورزشکاران قمی پیش از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی به ۱۲۳ مدال پس از انقلاب اسلامی رسیده است و این رشد را در سایر بخش‌های نیز به وضوح می‌توانیم مشاهده کنیم.

وی با اشاره به فضا‌های ورزشی آماده بهره برداری در قم عنوان کرد: مجموعه شهدای دروازه ری شامل سالن ورزش باستانی، استخر و سالن چند منظوره با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی از سال ۹۳ از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم در حال تکمیل است و امیدواریم این مجموعه تا پایان بهمن به بهره برداری کامل برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: آمار مکان‌های در قم پیش از انقلاب اسلامی ۳ فضا بود که در حال حاضر ۱۱۰ فضای ورزشی به برکت انقلاب اسلامی در قم وجود دارد و این عدد شامل فضا‌های ورزشی در اختیار سایر ارگان‌ها با بخش خصوصی نیست و فضا‌های ورزشی متعلق به سایر ارگان‌ها یا بخش خصوصی رقم در حدود ۳۷۰ مکان است.

عابدی اضافه کرد: بازسازی استخر ورزشگاه جهان پهلوان تختی که مدت‌ها مسکوت مانده بود توسط بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ و با سرمایه گذاری این بخش با ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده و آماده راه اندازی است.

انتهای پیام/الف

مدال‌های جهانی ورزش قم پس از انقلاب به ۱۰۳ مدال رسیده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان دهه فجر 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد