Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی گفت: یادواره شهید حاج «قاسم میرحسینی» و شهدای منطقه سیستان، ۱۸ بهمن‌ماه در مصلی شهر زابل برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، علیرضا کیخا اظهار کرد: امسال ۳ مراسم محوری تحت عنوان یادواره «قاسم زنده است» به منظور بزرگداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در شهرستان های زابل، ایرانشهر و زاهدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سخنگوی ستاد مردمی پاسداشت مقام سردار شهید حاج قاسم میرحسینی افزود: از همین رو اولین یادواره شهید حاج «قاسم میرحسینی» و شهدای منطقه سیستان، ۱۸ بهمن‌ماه در مصلی المهدی (عج) شهر زابل برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه شجاعت، بصیرت و معرفت از ویژگی‌های بارز شهید میرحسینی بود، ادامه داد: این شهید بزرگوار یک ویژگی بسیار مهم دیگر هم داشت که آن مردمی بودن است.


کیخا تصریح کرد: از همین رو با توجه به این ویژگی شاخص شهید میرحسینی امسال جمعی از جوانان سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند تا چند یادواره کاملاً مردمی را برای شهید حاج قاسم میرحسینی برگزار کنند.
 
وی گفت: از همین رو اولین یادواره سردار شهید حاج قاسم میرحسینی و شهدای منطقه سیستان با حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه قشر نوجوان و جوان در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه سال جاری در مصلی زابل برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری یادواره مشابهی با محوریت شهید میرحسینی و شهدای شهرستان ایرانشهر در تاریخ  ۲۵ بهمن‌ماه در ایرانشهر بیان کرد: در نهایت نهم اسفندماه سومین یادواره مردمی شهید میرحسینی به عنوان اختتامیه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  محمد رضا علیمرادی گفت: در پی بارش‌های فرا نرمال در جنوب استان، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و همچنین سرریز شدن سد‌های جنوب استان شاهد جا‌بجایی گونه تمساح از مناطق زیست طبیعی به سایر نقاط هستیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در ادامه گشت و کنترل‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار و همچنین در پی دریافت گزارش‌های مردمی دوستداران محیط زیست مبنی بر وجود تمساح، مامورین اجرایی پاسگاه‌های محیط بانی نگور و درگس اقدام به جاجایی این گونه‌ها کردند.
محمدرضا علیمرادی تصریح کرد: در روز‌های اخیر این سومین گونه تمساح است که از زیستگاه‌های طبیعی خارج شده که پس از بیومتری و اطمینان از سلامتی در زیستگاه اصلی و امن منطقه حفاظت شده باهوکلات رهاسازی شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از شهروندان و دوستداران محیط زیست درجنوب استان خواست: در صورت مشاهده هر گونه حیات وحش مراتب را به نزدیکترین اداره محیط زیست شهرستان اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) بارندگی‌های افغانستان دشت خشکیده سیستان را زنده کرد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی