Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، امروز سه شنبه 16 بهمن ماه در راس هیاتی وارد آبادان شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اولین برنامه با حضور در مینوشهر، قطعه اول پروژه ساحل سازی اروند کبیر را افتتاح کرد.

این پروژه عمرانی گردشگری به همت معاونت عمران سازمان منطقه آزاد اروند در قطعه اول به مساحت 1700 متر با اعتبار 35 میلیارد ریال احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موعود شمخانی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه افتتاح این پروژه در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در راستای طرح گردشگری مینوشهر مقرر شد دژ مرزی به‌ عنوان اصلی‌ترین مانع ارتباط مردم و شهروندان با ساحل اروند به عنوان یکی از مزیت های فوق العاده منطقه، برداشته شود. در این طرح دژ مرزی به طول هزار و ۷۰۰ متر از محل خروجی اروند صغیر به رودخانه اروند از بقایای جنگی پاکسازی و خاکبرداری شد تا ساحل آزاد سازی شود.

او گفت: مطابق مصوبات کمیته رودخانه های مرزی و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، طرح کلی گردشگری ساحل پیرامونی جزیره مینو به صورت مرحله به مرحله به اجرا گذاشته شد. 

شمخانی افزود: لذا در مرحله دوم نوبت به اجرای عملیات احداث جاده پیرامونی و الزامات پدافند غیرعامل به طول ۱۷۰۰ متر مذکور رسید که موافقتنامه ایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان به عنوان مجری به مبلغ سی و پنج میلیارد و 992 میلیون ریال در این خصوص منعقد شد.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: ساحل سازی اوند کبیر در قطعه اول شامل احداث مسیر آسفالته دو خطه و احداث یک دستگاه پل ارتباطی و نرده حفاظتی اطراف جاده به انضمام روشنایی مسیر است.

شمخانی در پایان عنوان کرد: ادامه این مسیر به طول حدود ۱۱ کیلومتر پس از تائید کمیته رودخانه های مرزی به صورت قطعات محدود آزاد سازی و اجرا می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرتضی بانک منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد