Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دانشجوی جوان پزشکی در اوکراین، پایان غم انگیزی داشت؛ او به خاطر عدم قدرت در پرداخت کرایه ی اندک اتوبوس مجبور شد از آن پیاده شود.

ایرنیا دووریتسکا، ۲۱ ساله، برای عیادت مادرش در مسیر رفتن به خانه اش دچار این حادثه وحتناک شد. تحقیقات اولیه نشان می داد که ایرنیا راهی نداشت جز اینکه در جاده تاریک جنگل راه برود و پس از آن پایش می لغزد و درون چاهی می افتد و از سرما جان می سپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارستان (اولیوسک) در شمال اوکراین بود، که راننده او را مجبور کرد تا در منطقه دورافتاده در دمای فوق العاده پایین، ۲۰ درجه زیر صفر از اتوبوس پیاده شود.

راننده اتوبوس (اولیگ زیلنسکی) وقتی فهمید که این دختر ٢٥ گریونا اوکراین (۶۸ سنت آمریکا) را ندارد، او را در ساعت چهار صبح از اتوبوس بیرون انداخت.

تحقیقات اولیه نشان می داد که ایرنیا راهی نداشت جز اینکه در جاده تاریک جنگل راه برود و پس از آن پایش می لغزد و درون چاهی می افتد و از سرما جان می سپارد.

پدر ایرنیا که نگهبان یک پارک است، می گوید، جسد یخ زده دخترش را بعد از دو روز جستجو پیدا کرده اند. خواهر ایرنیا می گوید: ایرنیا قصد داشت مادر بیمارمان را که به التهاب ریوی مبتلاست و حالش روز به روز بدتر می شد را ملاقات کند، اما او برای رسیدن به اتوبوس عجله داشت و فراموش کرد کیف پولش را با خود ببرد.

در صورت اثبات اتهام راننده، پیش بینی می شود او به پنج سال زندان محکوم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان زندان اخبار حوادث اتوبوس دختر عکس اوکراینی اوکراین عکس جوان فیلم مادر پسر تهران معلم قتل دستگیر شد وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6087986

دیگر خبرها

  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج نشین را متوقف کرد
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد