Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور دو بازیکن دورگه در فهرست تیم ملی بسکتبال.

طرفداری- مایک رستم پور از جمله بازیکنان دو رگه بسکتبال است که از ماه ها پیش بحث حضور او در اردوی تیم ملی بسکتبال مطرح بود اما هرگز نام وی در فهرست اردونشیان قرار نگرفت. 

به گزارش مهر، در این رابطه اینطور عنوان شده بود که مبلغ ۵ هزار دلاری که این بازیکن برای پرداخت به آژانس و دریافت خودش تعیین کرده بود، مانع از سفرش به ایران و حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه اینها اما اینبار و برای حضور تیم ملی بسکتبال در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از وی نیز به شرکت در اردوی آماده سازی دعوت شده است

رستم پور که در لیگ اسلواکی بازی می کند صبح امروز سه شنبه به تهران سفر کرد تا همراه با دیگر اردونشینان، آغازگر اردوی تیم ملی بسکتبال باشد. این اردو از عصر امروز در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود. 

نوید نیکتاش دیگر بازیکن دورگه دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال است. این بسکتبالیست ایرانی - فرانسوی دو سال پیش هم با سفر به تهران در تمرینات تیم ملی شرکت کرد اما در ترکیب نهایی این تیم جای نگرفت.

تیم ملی بسکتبال در چارچوب پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، دوم اسفندماه در تهران به مصاف ژاپن می رود و پنجم اسفندماه هم با استرالیا دیدار خواهد داشت. 

پیش از این دو دیدار، تیم ملی بسکتبال برگزارکننده دو دیدار تدارکاتی برابر اردن است که ۲۳ و ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران