Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی دیگر اعلام شد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم فرصتی مناسبی جهت ترویج فرهنگ عظیم قرآنی در سطح جهان اسلام و ایجاد زمینه‌های حضور استعدادهای ممتاز قرآنی دانش‌آموزان جهت انتقال تجارب نخبگان و برگزیدگان قرآنی در سطح جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، وزارت آموزش و پرورش به‌منظور انتخاب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در مسابقات بین‌المللی ایران و دیگر کشورهای اسلامی، دوره انتخاب برترین‌های قرآنی را باحضور نفرات برتر سی‌و پنجمین و سی‌و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش سراسر کشور (1396 و 1397 ) از تاریخ سوم بهمن تا 5 بهمن 97 باحضور 21 دانش‌آموز پسر و تاریخ 10 بهمن تا 12 بهمن 97 باحضور 18 دانش‌آموز دختر از سراسر کشور در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن‌کریم در محل سازمان دانش‌آموزی برگزار شد. این دوره با مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و نظارت کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن‌کریم و با حضور 12 استاد و داور بین‌المللی برادر و خواهر برگزار شد که نتایج آن به‌شرح ذیل اعلام می‌شود.

اسامی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم «آقایان»

نام و نام خانوادگیاستانرشتهکشور برگزارکننده مسابقاتامیرحسین رحمتیگلستانقرائتجمهوری اسلامی ایرانعلی فیضیتهرانحفظ کل قرآنجمهوری اسلامی ایرانمحمدرضا ولی محمدیگلستانحفظ کل قرآناماراتمحمدحسین بهزاد‌فرتهرانحفظ کل قرآنالجزائر

اسامی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم «بانوان»

نام و نام خانوادگیاستانرشتهکشور برگزارکننده مسابقاتفاطمه نائبی موحدقمقرائتجمهوری اسلامی ایرانزینب امین‌پوراصفهانحفظ کل قرآنجمهوری اسلامی ایران

به گزارش تسنیم، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران باحضور 87 شرکت‌کننده از 27 کشور دنیا از 19 تا 26 فروردین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات بین‌المللی قرآن قرآن کریم وزارت آموزش و پرورش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم وزارت آموزش و پرورش مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد