Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@06:17:17 GMT

فروش آنلاین بلیت چارتری ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۸۱۰۰

فروش آنلاین بلیت چارتری ممنوع شد

به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، این سازمان اعلام کرد: در راستای سیاست‌های اعلامی از سوی وزیر راه و شهرسازی و هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی در خصوص عدم فروش پرواز‌ها به صورت چارتری به جز در مسیر‌های کیش، قشم و مناطق نفت خیز و همچنین با توجه به سیاست‌های کلی این سازمان مبنی بر عدم ارائه پرواز‌های چارتری، هر گونه ارائه و نمایش بلیت‌ها به صورت چارتری در سایت‌های فروش بلیت تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی سایت شرکت ها، برخورد قانونی لازم، انجام خواهد پذیرفت.

صدور و تمدید مجوز خدمات هوانوردی و پروازی غیرحضوری انجام می‌شود

همچنین سازمان هواپیمایی کشوری در خبر دیگری اعلام کرد: از اول اسفندماه جاری، صدور و تمدید مجوز خدمات هوانوردی و پروازی اعم از خدمات فرودگاهی، بار هوایی و آموزشگاه‌های تخصصی، به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی، در اجرای ماده ۶ تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری و با هدف بهبود و ارتقا سطح بهره مندی شهروندان از ظرفیت‌های موجود و نیز ایجاد امکان دسترسی سریع و مستمر به خدمات، از اول اسفند ماه سال جاری صدور و تمدید مجوز خدمات هوانوردی و پروازی، به صورت غیرحضوری و در بستر خدمات دولت الکترونیک، از طریق سایت سازمان هوایپمایی کشوری انجام می‌شود؛ لذا درخواست کنندگان از حضور جهت ارائه مدارک و پیگیری خودداری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی بلیت چارتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

برای این مسابقه، نزدیک به 30 هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی هایی که در استادیوم آزادی برگزار می شود، در سریعترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود 16 هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود 50 هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد