Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:29:04 GMT

تونل دوم آزادی در مسیر ایلام - سرابله احداث می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۸۲۷۹

تونل دوم آزادی در مسیر ایلام - سرابله احداث می شود

ایرنا - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: با هدف دسترسی آسان و ایمن تر تونل دوم آزادی در مسیر ایلام - سرابله احداث می شود.

به گزارش ایرنا، احمد کرمی در حاشیه بهره برداری از طرح های ایام مبارک دهه فجر در شهرستان چرداول اظهار داشت: این پروژه 500 متر پایین تر از تونل شماره یک آزادی اجرا و بسیاری از پیچ های حادثه خیز این مسیر حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هدف از اجرای این پروژه تسهیل در تردد خودروها، کاهش آمار تصادفات و رضایت مردم منطقه خواهد بود که نقشه کشی و طراحی آن آماده است.
تونل آزادی ایلام(تونل اول) که به طول یک هزار و 200 متر پس از سالیان متمادی و کندن کوه‌ها و تخریب جنگل ها، به عنوان مسیر اصلی ایلام- سرابله - کرمانشاه افتتاح گردیده است، از همان ابتدا با مشکل روشنایی و ریزش آب از سقف تونل روبرو بوده و پس از گذشت سال ها این مشکل هنوز هم ادامه داشته است.
در برخی مواقع به علت بارندگی و یا شرایط بد جوی، شبکه انتقال برق که از منطقه شیروان به تونل می رسد دچار اختلال می شود و این اختلال باعث تاریکی بخشی از تونل می شود.
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 65 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی ، ‌درمانی و راهسازی در شهرستان چرداول کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
3032/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چهل سالگي انقلاب احداث تونل ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب