Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- با وجود اعمال فشار حکومت بحرين، پليس تايلند اعلام کرد دست کم تا دو ماه ديگر بازيکن بازداشتي اين کشور را تحويل حکومت بحرين نخواهد داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از اسپورت، حکيم العريبي بازيکن سابق تيم‌ ‌ملي فوتبال بحرين است که حکومت اين کشور وي را به دست داشتن در اعمال خرابکارانه متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


العريبي توسط پليس تايلند دستگير شده است. بحرين از تايلند خواسته بود تا او را برگرداند اما اين بازيکن در دادگاهش که دو روز پيش برگزار شد، درخواست کرد که او را به کشورش بحرين برنگردانند، چرا که به شدت تنبيه و شکنجه خواهد شد.
العريبي به عنوان پناهنده سياسي در استراليا زندگي مي‌کرد اما بعد از سفري که به تايلند داشت دستگير شد. حکومت بحرين او را به اتهام دست داشتن در حمله به يک پاسگاه پليس به طور غيابي محاکمه و به 10 سال زندان محکوم کرده است.
پليس تايلند اعلام کرد که در شرايط کنوني، العريبي را تحويل بحرين نخواهد داد بلکه تا دو ماه ديگر پرونده او را به صورت دقيق بررسي مي‌کند و به اين بازيکن فرصت مي‌دهد تا دفاعيات خود را به صورت کامل ارائه دهد و  بعد از آن تصميم خواهد گرفت.
فوستر، کاپيتان سابق تيم‌ ‌ملي فوتبال استراليا به دفاع از اين بازيکن بحريني پرداخت و از حکومت استراليا خواست تا زمينه بازگشت او را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تايلند فوتباليست بحريني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آغاز شد. اسبقیان معاون وزیر ورزش از این اردو بازدید کرد.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی (جون‌کنت‌ول)، آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که این رقابت ها، انتخابی جام‌جهانی نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل