Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@14:04:39 GMT

چگونگی استعلام و پرداخت تخلفات موتورسواران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۸۸۶۵

چگونگی استعلام و پرداخت تخلفات موتورسواران

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ احمد کرمی اسد گفت: پیش از این مالکان خودروها می توانستند با وارد کردن بارکد پستی که در پشت کارت خودرو درج شده است از میزان تخلفات خود مطلع شوند.

وی افزود: با تمهیدات اتخاذ شده هم اکنون امکان استعلام میزان تخلفات رانندگی موتور سواران نیز به همین شکل فراهم شده است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: بر این اساس مالکان موتورسیکلت می تواند با مراجعه به سایتwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

rahvar۱۲۰.ir از منوی خدمات و بخش استعلام میزان تخلفات رانندگی و وارد کردن بارکد پستی پشت کارت موتور به صورت کامل به همراه حرف M اول آن، از میزان تخلفات رانندگی خود مطلع شوند.

وی تصریح کرد: همچنین مالکان موتورسیکلت ها می توانند پس از مشخص شدن میزان تخلفات خود نسبت به پرداخت آنلاین آن از طریق سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 موتور سوراران تخلفات موتورسواران پلیس راهور رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا سرهنگ احمد کرمی اسد بارکد پستی پشت کارت موتور سایت راهور ۱۲۰

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تخلفات موتورسواران پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: افزایش جریمه‌های رانندگی از چه زمانی اعمال می‌شود؟

سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا ضمن دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کارهای خوب است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

حسینی در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقاً ممنوع است، توصیه می‌کنیم از چراغ فابریک خودروها استفاده شود چراکه از شرایط استاندارد برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: اگر خودرویی چراغ زنون داشته باشد در صورت مشاهده جریمه می‌شود چراکه چراغ زنون خطرآفرین است و می‌تواند برای دید دیگر رانندگان خطر ایجاد کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: استفاده از برچسب، استیکر و تصاویر حتی اگر جنبه تزئینی داشته باشد تخلف است و در صورت مشاهده برای آن خودرو جریمه صادر می‌شود، البته خودروهای تبلیغاتی و امدادی طبق آیین‌نامه می‌توانند بغل نویسی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228995 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی