Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@12:46:00 GMT

مترو در 22 بهمن رایگان است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۹۰۶۰

مترو در 22 بهمن رایگان است

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از رایگان بودن خدمات این ناوگان به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 97 خبر داد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، فرنوش نوبخت ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: در روز 22 بهمن 1397، متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در این روز خدمات رسانی در خطوط 1،2،3،4 و 5 متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد تصریح کرد: با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی تهران در مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، استفاده از این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان محترم است، به همین خاطر شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اقدامات ویژه‌ای را برای خدمات دهی در این روز در نظر گرفته که کاهش فاصله حرکت قطارها یکی از آنهاست.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: در این روز با افزایش اعزام قطارها در خطوط 1،2،3،4 و 5 متروی تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط یک از 7 دقیقه به 5 دقیقه، در خط 2 از 7 دقیقه به 4 دقیقه، در خط سه از 12دقیقه به 9 دقیقه، در خط چهار از 8 دقیقه به 4 دقیقه و در خط پنج از 20 دقیقه به 15 دقیقه کاهش می‌یابد. ضمن آنکه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز وجود دارد.

نوبخت با اشاره به اینکه خدمات مترو از ابتدای صبح روز 22 بهمن تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است خاطر نشان کرد: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود به صورت رایگان انجام می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، گفتنی است طبق روال هرسال و به منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز 22 بهمن، ایستگاه متروی میدان آزادی واقع در خط چهار مترو تا پایان مراسم بسته خواهد بود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مترو رایگان 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان با اشاره به ارائه خدمت گروه‌های جهادی بهداشتی درمانی در مناطق دوردست بارز وشوارز گفت: در این طرح پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک حضور داشتند.
فریبرز جباری افزود: هزینه خدمات ارائه شده ۲۵۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت