Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب پور، با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ نفر از خادمیان شهرستان سمنان به مشهد مقدس اعزام در آزمون مربوطه شرکت و مورد پذیرش قرار گرفته اندگفت: هم اکنون به عنوان خادم حرم رضوی مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمود عرب پور» در اجتماع بزرگ خادمیاران رضوی شهرستان سمنان از ثبت نام یک هزار و 730 خادمیار این شهرستان در سامانه آستان قدس رضوی خبر دادگفت: یک هزار و 60 نفر از این تعداد را آقایان و بقیه از بانوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان سمنان به فعالیت های کانون مرکزی خادم یاران رضوی این شهرستان اشاره داشت وافزود: این خدمات در بخش های مختلف فرهنگی، وقف و نذر و خادمیاری ارائه شده است.

 

وی توزیع بیش از 12 هزار پرس غذای گرم بین محرومان، توزیع بسته های فرهنگی، بسته های حمایتی، برگزاری دوره های بصیرتی و آشنایی با سبک زندگی اسلامی و سیره رضوی و ... را از دیگر فعالیت ها و اقدامات این کانون برشمرد.

 

رئیس حوزه های عملیه برادران سمنان نیز در این همایش با تبیین زندگی حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) و تسلیت ایام فاطمیه و نیز گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه به دهه فجر فاطمی تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام حسن رستمیان با اشاره به توطئه های دشمنان و خیال باطل ندیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این تقارن در چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانگر این است که اهل بیت (علیه السلام) پشتیان این نظام الهی هستند.

 

وی در ادامه، ایران را کشور امام رضا (علیه السلام) دانست و گفت: مردم ایران نیز عاشق اهل بیت (علیه السلام) و خاندان عصمت و طهارت هستند.

 

در این همایش که صدها نفر از خادمیاران رضوی حضور داشتند ضمن قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (علیه السلام) و اجرای دو سرود در وصف حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، در سوگ ایام فاطمیه مداحی و مرثیه خوانی انجام شد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد گروه سرود کانون های مساجد سرود اصفهان دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهل سالگی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید