Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه آیین بهره برداری از این طرح، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در شروع بلوغ نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره برداری از چنین طرح‌هایی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده و اشتغال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس تابش با اشاره به برنامه‌های وزارت صمت برای افزایش معادن کوهی دارای ارزش افزوده، گفت: از ابتدای اسفندماه سال جاری نیز طرح‌های ویژه نظارت بر بازار در سراسر کشور آغاز می‌شود.
وی افزود: با دادستانی کشور نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا با حضور فعال، آرامش بر بازار حاکم باشد.

معاون وزیر صمت با اشاره به بسته‌های حمایتی برای سرمایه گذاران، خاطرنشان کرد: دولت در بخش واریزه‌های کوهی و رودخانه‌ای و صنایع معدنی برای پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش در شورای معادن هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده و بسته‌های خوبی را برای حمایت تصویب کرده است که به زودی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به شهرستان سلسله و ظرفیت‌های خوبی که دارد، عنوان کرد: تلاش می‌شود تا با افزایش معادن کوهی این شهرک اشتغال خوبی برای جوانان منطقه ایجاد و مانع از مهاجرفرستی این شهرستان پرظرفیت شویم.

وی گفت: فرماندار سلسله قول مساعد برای آسفالت جاده دسترسی شهرک را داده اند و این امر قطعا می‌تواند نقش مهمی در افزایش معادن کوهی منطقه، افزایش ارزش افزوده و رونق اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جوانان منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/د

اولین شهرک شن و ماسه کوهی لرستان بهره برداری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان

ایسنا/لرستان معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروههای مهم عنوان کرد و افزود: در این کارگروه معمولا مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آن‌ها قطع می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الگوی نظام‌ بهره‌برداری کشاورزی عامل افزایش بهره‌وری آب و خاک است
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد