Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی، گفت: یکی از راه های تداوم انقلاب آشنا کردن جوانان و نوجوانان جامعه با فجرآفرینان اصلی است که با برگزاری برنامه های مختلف باید این مهم را به فعلیت برسانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، رحیم فعال، مدیر عامل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، در چهارمین همایش کبوتر کوچه ما که به همت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، امروز (16 بهمن ) در محل سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد، گفت: تمام اقشار مردم در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی فداکاری های بسیاری از قبیل تقدیم کردن شهید و جانباز چه در دوران مبارزات انقلابی چه در دوران 8  سال دفاع مقدس و چه بعد آن باعث هدم انحراف نظام از آرمان های انقلاب شدند و امروز مردم با خوشحالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند و قدرت نظام اسلامی در بین کشور های جهان در تمام عرصه ها روز به روز به چشم می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از راه های تداوم انقلاب، آشنا کردن جوانان و نجوانان با فجر آفرینان اصلی است که با برگزاری برنامه های مختلف این مهم را به فعلیت برسانیم.

این مسئول با بیان اینکه شهر ارومیه با تقدیم کردن 30 شهید به نظام اسلامی در ایام مبارزات انقلابی، انقلابی بودن خود را ثابت کرده  است، ادامه داد: از (2 بهمن) امسال تا پایان دهه فجر برنامه های مختلفی برای گرامیداشت این شهیدان برگزار خواهد شد.

فلاح تصریح کردن: همایش کبوتر کوچه ما یکی از برنامه های شاخص در زمینه آشنایی جوانان با شهدا است که آذربایجان غربی اولین استانی است که با قدرت این برنامه را اجرا کرده و می کند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در آخر اظهار داشت: یکی از مسیر های عملیاتی، حضور در منازل شهدا و ایثارگران و خاطره گویی خانواده های آنها است که در این مسیر کتاب های زیادی از این خاطرات نوشته و به چاپ رسیده است تا مردم از وقایع آن دوران مطلع شوند.

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد گروه سرود انقلاب اسلامی فیلم فجر سرود سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش ملی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز