Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، این نمایشگاه با هدف گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و آشنایی دانشجویان با سیر زندگانی سیاسی و اجتماعی امام خمینی (ره) برپا شده است.
نمایشگاه مذکور به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی معاونت فرهنگی و با مشارکت مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نمایشگاه عکس سلامی بر آفتاب ۵۲ قطعه عکس از سیر زندگانی سیاسی و اجتماعی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از تولد تا رحلت به معرض نمایش گذاشته شده است.
علاقمندان می‌توانند تا ۲۲ بهمن ماه جاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۹ از این نمایشگاه واقع در طبقه اول ساختمان جهاددانشگاهی اردبیل بازدید کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است