Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اولین سالگرد دو شهید گمنام کوی سازمانی تیپ ۳۸ زرهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تربت جام، شامگاه (۱۵بهمن) حجت الاسلام «محمد جواد طاهری» شامگاه(۱۵ بهمن) در اولین سالگرد دوشهیدگمنام کوی سازمانی تیپ ۳۸ زرهی با گرامیداشت یادو نام‌خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم وشهدای گمنام گفت :به برکت شهدا امروز جمهوری اسلامی در جهان صادرشده است و در دل آمریکا واسرائیل وحشت افتاده و ‌به دنبال دیوارکشی به دور مرزهای خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه تربت جام افزود: دشمنان ملت ما را تحریم اقتصادی، تسلیحاتی و ‌مورد هجمه فرهنگی قرار دادند هرکشوری جز ایران بود تسلیم استکبار جهانی می شد اما ملت قهرمان ایران ۴۰ سال است که در مقابل تهاجمات آمریکا مقاوم ایستاده ‌و شعار مرگ برآمریکا را با بصیرت کامل و‌حساب شده علیه شیطان بزرگ سر می دهد و ‌از آرمان های انقلاب عقب نشینی نکرده است.

 

وی اظهارداشت: به برکت انقلاب و شهدا، امام و رهبری امروز نا امن ترین کشور جهان اسرائیل است که دو روز در مقابل موشک های غزه تسلیم شدو الان اسرائیل از درون متلاشی شده است.

 

حجت الاسلام طاهری با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه با اشاره به عوامل سقوط یک جامعه از منظر حضرت زهرا(س) خاطر نشان کرد: نفاق، پشت کردن به قرآن و ولایت و امامت، حرمت شکنی و پیروی از شیطان وتفرقه و اختلاف از عوامل سقوط یک جامعه است. 

 

امام جمعه تربت جام با اشاره به فرارسیدن حماسه ۲۲بهمن تاکیدکرد:شرکت گسترده ملت قهرمان و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن یکبار دیگر دشمن را عصبانی خواهند کرد و حضور پررنگ مردم موجب عقب نشینی دشمنان خواهد شد هر چند که استکبارجهانی دست بردار از انقلاب اسلامی ایران نیست.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد گروه سرود اسحاق جهانگیری استان همدان تربت جام دهه فجر شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی