Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:03:58 GMT

زنگ ایرانداک برای ششمین بار به‌ صدا در‌می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۹۹۲۵

زنگ ایرانداک برای ششمین بار به‌ صدا در‌می‌آید

تهران- ایرنا- ششمین دوره زنگ ایرانداک با شعار ایرانداک؛ همراه هر گام پژوهش و پژوهشگران در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، بر پایه قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش ‌عالی، پژوهشی و فناوری؛ باید تمام‌ متن پیشنهاده‌ها (پروپوزال‌ها)، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را که بدون طبقه‌بندی باشند، در سامانه‌های اطلاعاتی ایرانداک، ثبت و آنها را همانندجویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای انجام این قانون، سامانه ثبت پیشنهاده‌ها، پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در نشانی SABT.IRANDOC.AC.IR و سامانه همانندجو در نشانی TIK.IRANDOC.AC.IR در دسترس همگان گذارده شده است.
همچنین برای آشنایی بیشتر مدیران، استادان، کتابدارن و دانشجویان با این سامانه‌ها و برخی دیگر از خدمات ایرانداک، کارگاه‌های آموزشی رایگان حضوری با نام زنگ ایرانداک: کارگاه آشنایی و کار با سامانه‌ها و پایگاه‌های اطلاعات ایرانداک با محتوای زیر برگزار می‌شود.
* آشنایی با فرایند دریافت پیشینه پژوهش؛
* عضویت در سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده؛
* فرایند ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده؛
*نام‌نویسی در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج)؛
*فرایند نام‌نویسی و کاربرد سامانه همانندجو؛
*آشنایی با برخی دیگر سامانه‌ها و پایگاه‌های اطلاعات ایرانداک.
ششمین دوره این کارگاه دوشنبه 29 بهمن 97 از ساعت 14 تا 16 در ایرانداک برگزار و به حاضرین گواهی شرکت در کارگاه آموزشی داده می‌شود.
علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه در نشانی https://irandoc.ac.ir/eform/submit/workshop ثبت نام کنند.
ایرانداک آمادگی است این کارگاه را برای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر مؤسسه‌ها در سازمان متقاضی برگزار کند.
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پژوهش، مدیریت دانش، آموزش، همکاری‌های پژوهشی و اطلاع‌رسانی و پشتیبانی از سیاست‌گذاری علم و فناوری را برعهده دارد. دستاوردهای مدیریت دانش و اطلاعات علمی و فنی کشور در سامانه‌ها و پایگاه‌های اطلاعات وابسته به این پژوهشگاه ارائه می‌شود. در این میان، پایگاه اطلاعات گنج با صدها هزار رکورد؛ از بزرگ‌ترین، دیرین‌ترین و پربازدیدترین پایگاه اطلاعات علمی و فنی کشور به شمار می آید.
همچنین پایگاه اطلاعات پایان ‌نامه‌های ایران (دکترا و کارشناسی ارشد)، پایگاه اطلاعات پایان ‌نامه ‌های دانش‌ آموختگان ایرانی خارج از کشور، پایگاه اطلاعات پیشنهاده (پروپزال) پایان‌نامه‌ ها و رساله‌ های تحصیلات تکمیلی کشور، پایگاه اطلاعات طرح‌های پژوهشی کشور، پایگاه اطلاعات مقالات علمی و فنی نشریات ادواری فارسی، پایگاه اطلاعات گزارش‌ های دولتی ایران، پایگاه اطلاعات مقالات سمینارها، کنگره‌ها و سمپوزیوم‌های علمی و فرهنگی ایران از جمله پایگاه های اطلاع رسانی وابسته به ایرانداک هستند.
علمی**9157**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي علم و فناوري ايران ايرانداك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی فاقد بیمه شخص ثالت برای عدم استفاده از سهمیه سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است همین طور اطلاعات ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار که بیمه‌نامه آنها از سال ۱۳۹۷ منقضی و دیگر تمدید نشده برای اجرای ماده ۴۸ توسط ستاد سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است.

او افزود: این وسایل نقلیه در صورت تهیه بیمه‌نامه و مراجعه به پلیس ۱۰+ و ثبت اطلاعات بیمه‌نامه در سامانه‌های مربوطه مجددا امکان استفاده از سهمیه کارت سوخت خود را خواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت سوخت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود