Web Analytics Made Easy - Statcounter

گادوین منشا، مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: تنها چیزی که برای من مانده، نشان دادن توانایی‌هایم است تا به خیلی افراد ثابت کنم که اشتباه نکردم به استقلال آمدم. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گادوین منشا پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال به استقلال یک قدم و یک جهش بزرگ است. احساس غریبی ندارم و اینجا شبیه به خانه خودم است. تنها چیزی که برای من مانده، نشان دادن توانایی‌هایم است تا به خیلی افراد ثابت کنم که اشتباه نکردم به استقلال آمدم.

وی در ادامه افزود: استقلال را می‌شناسم. باشگاه بزرگی است که دو بار قهرمان آسیا شده است. استقلال را همه می‌شناسند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره همکاری با وینفرد شفر تصریح کرد: رابطه من با شفر بسیار نزدیک است. ایشان به من اعتقاد دارد و به همین خاطر بود که ایشان از باشگاه خواست که مرا جذب کند. حتی ایشان می‌دانست که این یک جابه‌جایی بسیار بزرگ است. از ایشان به خاطر اعتقاد و اعتمادی که به من دارند، تشکر می‌کنم.

منشا خاطرنشان کرد: استقلال در آسیا با تیم‌های سختی رقابت می‌کند. من با الهلال و الدحیل بازی کردم و مهمترین چیز این است که برابر آنها موفق عمل کردم. امیدوارم استقلال نتایج خوبی بگیرد و عملکرد خوبم در آسیا تداوم داشته باشد تا به تیم کمک بیشتری بکنم.

وی در پایان اعلام کرد که در استقلال شماره 90 را بر تن می‌کند.

منشا به استقلال پیوست

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی مقابل نساجی با دو گل شکست خانگی را تحمل کرد که پارسا جعفری دروازه‌بان جوان گاندوها روی گل اول نساجی اشتباه تاثیرگذاری داشت و این موضوع بسیار مورد توجه قرار گرفت.

اشتباهی که پارسا جعفری در مسابقه با نساجی انجام داد در پایان این بازی مورد پرسش از محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن قرار گرفت و او هم در این خصوص صحبت کرد.

ربیعی در این مصاحبه به حمایت از هر دو دروازه‌بان خود پرداخت و ضمن روحیه دادن به فروزان و جعفری اعلام کرد به خاطر یک یا دو اشتباه عملکرد خوب آنها در گذشته را نادیده نمی‌گیرد.

حالا در فاصله کوتاه تا دیدار ذوب‌آهن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی یک ابهام بزرگ درباره خط دروازه گاندوها به وجود آمده و مشخص نیست چه کسی در بازی بعدی گلر سبزپوشان خواهد بود.

این در حالی است که محسن فروزان گلر با تجربه ذوبی‌ها که سابقه حضور در استقلال را نیز دارد انگیزه فراوانی برای این مسابقه خواهد داشت و احتمال بازگشتش به چارچوب دروازه بیشتر است.

دیگر خبرها

  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!