Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:05:29 GMT

اجاره آنلاین ویلا در ایام نوروز با بوکینگ ویلا

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۰۳۰۳

اجاره آنلاین ویلا در ایام نوروز با بوکینگ ویلا

تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای سفر و گردش به نقاط مختلف کشور می‌باشد. در این ایام تعداد سفرها به‌شدت افزایش می‌یابد و تقاضا برای محل اقامت نیز به همان ترتیب افزوده می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بوکینگ ویلا، متأسفانه تعداد هتل‌ها و مهمان‌پذیرها به خصوص در شهرهای شمالی کشور محدود می‌باشد به همین علت در سال‌های اخیر مردم اقبال بیشتری به اقامت در اقامتگاه‌های خصوصی مثل ویلا و سوئیت‌های مبله دارند و در ایام نوروز اجاره ویلا در شمال کشور رونق زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گردشگران بسیاری هستند که دوست دارند وقتی به شهری سفر می‌کنند، به جای اقامت در هتل‌های با قیمت‌های گزاف، با اهالی همان شهر روبه‌رو شده و در خانه محلی‌ها ساکن شوند، سبک واقعی زندگی مردم را ببینید، غذاهای محلی را میل کنند، با آداب و رسوم مردم هر شهر آشنا شوند و از همه مهم‌تر، فرصتی برای تعامل بهتر و نزدیک‌تر با مردم عادی جامعه داشته باشند.

بوکینگ ویلا این امکان را برای شما فراهم آورده تا اجاره ویلا را به صورت آنلاین تجربه کنید. شما می‌توانید مقصد سفر خود را در وب‌سایت بوکینگ ویلا جستجو کنید، یکی از خانه‌های معرفی‌شده توسط میزبانان را انتخاب و به صورت اینترنتی و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از طریق درگاه‌های امن بانکی رزرو کنید. سپس با در اختیار داشتن سند رزرو خود هماهنگی لازم را با صاحب منزل اجاره‌شده انجام داده و با خیالی آسوده، به مقصد خود سفرکرده و در خانه رزرو شده ساکن شوید.

بوکینگ ویلا، شما را با خانه‌های اجاره‌ای ارزان‌قیمت، لوکس و متنوع ازجمله ویلاهای استخر دار، ساحلی، جنگلی تا سوئیت‌های آپارتمانی یک‌خوابه، دوخوابه و…در سراسر ایران آشنا می‌کند. بوکینگ ویلا به میزبان‌ها اجازه می‌دهد تا منزل خالی خود را با شرایطی مشخص و شفاف و بدون واسطه اجاره دهند. بوکینگ ویلا اقامتگاه‌های جذاب‌تری را با قیمت مناسب‌تر برای یک سفر خانوادگی و دسته‌جمعی، فراهم می‌کند. بوکینگ ویلا، فرصتی برای کارآفرینی و درآمدزایی از طریق خانه‌های خالی مردم است.

تفریحات ویژه شمال کشور در ایام نوروز

درگذشته مسافرت به شهرهای شمال تنها باهدف دریا و جنگل و نهایتاً رانندگی در جاده‌های این شهرها بوده ولی طی توجه بی‌شمار گردشگران، توجه مهندسان و سرمایه‌گذاران به ساخت مراکز تفریحی در این مناطق جلب شد و اکنون در این شهرها امکانات تفریحی زیادی وجود دارد که شاید تصورش را هم نکنید.

شهر توریستی نمک‌آبرود در فاصله ۱۶ کیلومتری بعد از چالوس به سمت تنکابن قرار دارد. این شهر با مجموعه‌ای از امکانات تفریحی و گردشگری مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. دیدن طبیعت دلربا، رستوران‌های خوب با غذاهای متنوع، خرید از مراکز فروش معروف، تله‌کابین، تفریحات مهیج و تجربه سرعت و پرواز همگی در این شهر کوچک توریستی امکان‌پذیر است.

پارک جنگلی، کوهنوردی، تله‌کابین، سورتمه، زیپ لاین، پیاده‌روی پل چوبی معلق، پینت‌بال، پیست کارتینگ، پیست ماشین چهارچرخ، پیست دوچرخه‌سواری، شهربازی برای بزرگ‌سالان و کودکان، سینما سه‌بعدی، باشگاه تیراندازی، پرواز با گلایدر، چتربازی، پرواز با بالگرد، کایت سواری، دیدن هنرنمایی شیر دریایی، شنا، جت اسکی، قایق‌سواری، خرید از بهترین برندهای داخلی و خارجی، رستوران گردی از تفریحات مهیج نمک‌آبرود است.

وقتی از جاده کندوان وارد چالوس شده و در امتداد دریا به سمت غرب می‌رویم بعد از گذر از کلارآباد به سلمان شهر می‌رسیم که بین مردم به متل قو معروف است. متل قو با قرار گرفتن کنار دریای زیبای خزر، ساحل ماسه‌ای، ارتفاعات ییلاقی و جنگلی زیبا با آب و هوای دل‌پذیر در دامنه کوه البرز یک منطقه توریستی قوی به شمار می‌آید.

اجاره ویلا در متل قو هم بسیار رایج می‌باشد. به خصوص ویلاهای لوکس ساحلی و جنگلی بسیاری در متل قو وجود دارد و اجاره ویلا متل قو به راحتی از طریق سایت بوکینگ ویلا قابل انجام می‌باشد. فاصله کم بین کوه و دریا، مراکز خرید، هوای دل‌پذیر، غار دانیال و برج‌های دوقلو باعث شده تقریباً در ایام تعطیل از پرطرفدارترین شهرهای شمال باشد. در شهر متل قو امکان خرید برندهای معتبر داخلی و خارجی در مسیر خیابان اصلی شهر وجود دارد. مرکز خرید مجتمع قو الماس یا برج‌های دوقلو یکی از مراکز خرید این شهر است.

پلاژ، جت اسکی، قایق‌سواری، چتربازی (پاراسل) کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌های مختلف و خوراکی‌های جورواجور باعث شده در ایام تعطیل تعداد زیادی از مسافران آنجا را به عنوان مقصد گردش خود انتخاب کنند. خانه‌های ویلایی، سوئیت، آپارتمان در این شهر برای اجاره چند روزه مسافران وجود دارد ولی پیشنهاد می‌کنم بهتر است محل اقامت خود را قبل از شروع حرکت به خصوص در ایام تعطیل در این شهر زیبا با خیال آسوده رزرو کنید. در این صورت شما با خیال آسوده و با توجه به علاقه خود محل اقامت را در کنار دریا یا چشم‌انداز جنگل انتخاب می‌کنید؛ اما اگر به امید پیدا کردن ویلا بعد از رسیدن به مقصد باشید چون ممکن است به دلیل افزایش جمعیت مسافران و گردشگران زیادی آمده باشند هم انتخاب محدودی خواهید داشت و هم مجبور می‌شوید مبلغ بیشتری بپردازید.

بوکینگ ویلا ارائه‌دهنده بهترین ویلاها و اقامتگاه‌ها

سایت بوکینگ ویلا مهم‌ترین پارامتریک سفر عالی و جذاب برای مسافران را که داشتن اقامتگاه مناسب هم از لحاظ کیفیتی و هم از لحاظ قیمتی می‌باشد را ساپورت می‌نماید. مشتریان بوکینگ ویلا هم طبقه متوسط و پایین جامعه می‌باشند که نیاز به یافتن اقامتگاه‌های ارزان دارند و هم مشتریان طبقه بالای جامعه که اقدام به اجاره ویلا استخر دار در شمال و در ایام نوروز می‌نمایند.

اجاره ویلا، سوئیت، آپارتمان و هر نوع اقامتگاه خودمانی به صورت موقت در طول سفر، راهی است برای کاهش هزینه‌های گردشگری به خصوص برای کسانی که دسته‌جمعی سفر می‌کنند و دوست دارند با صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مناطق بیشتری را در تعطیلات رسمی، تعطیلات تابستانی و حتی تعطیلات آخر هفته بگردند.

مهم‌ترین خدمتی که سایت بوکینگ ویلا در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد، آشنایی با فرصت‌های اقامتی متنوع در صدها شهر ایران است که توسط آن، می‌توان به محل‌های اقامتی مناسب شرایط خود دسترسی پیدا کرد. این محل‌ها می‌تواند اتاقی با معماری نوستالژیک در یک اقامتگاه بوم گردی، یک سوئیت نقلی ارزان در مرکز شهر، آپارتمان مبله در کنار ساحل، کلبه جنگلی در طبیعت، یا حتی اجاره ویلا لاکچری در شمال در شهرهایی همچون رامسر و چالوس و نمک‌آبرود و متل قو در مازندران باشد.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپرتاژ خبری 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر وب سایت ويلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه

 این روز‌ها وضعیت قیمت‌ها در بازار اجاره مغازه به حدی عجیب است که برخی سراغ اجاره راه پله می‌روند. به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است. نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید. به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه‌ها شود.

منبع: سرانه

tags # اجاره‌نشینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه