Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ۱۵ سال است که برای در اختیار داشتن امکانات تست جاده ای خودروها فریاد زده ایم، اما ترتیب اثر داده نشد.

«نیره پیروزبخت» امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران درخصوص زمان خروج برخی خودروها از خط تولید افزود: مطابق گزارش ها بخش زیادی از تصادفات و حوادث جاده ای کشور به دلیل نبود فرهنگ رانندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بطور نمونه به خودروی پراید اشاره کرد و گفت: درخصوص همین خودرو که اعتراض های زیادی برای ادامه تولید آن وجود دارد، نیاز است تا بخشی از آن برای تست به خارج از کشور ارسال شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: به همین دلیل ناچار به ارسال این خودرو برای تست تصادفات جاده ای به ترکیه یا اتحادیه اروپا هستیم، اما تاکنون کشورهای یاد شده پاسخ مثبت نداده اند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پس از پایان بازرسی ها از سوی این سازمان، نسبت به اعلام اسامی خودروهایی که باید از خط تولید خارج شوند اقدام خواهد شد.
وی در عین حال ابراز امیدواری کرد خودروسازان بتوانند خودروهای جدید با قیمت مناسب در کشور به تولید برسانند؛ زیرا موضوع قیمت از نظر مشتریان بسیار مهم است.
پارسال 25 خودرو غیراستاندارد و بی کیفیت از خط تولید خارج شد و تیرماه امسال نیز هشت خودرو به دلیل رعایت نکردن الزام های معیار مصرف سوخت اجازه شماره گذاری از سوینیروی انتظامی نگرفت.

ایرنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CGp برچسب ها: تصادف ، اتحادیه اروپا ، خودروسازان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تصادف اتحادیه اروپا خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • سیلاب در جاده نیریز به دهچاه و در راه ماندن خودروها | ویدئو
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • تولید زباله فضایی هند صفر می‌شود