Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهتاب نبوی بانوی پاراتکواندوکار کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان که در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است، به مدال طلای وزن ۵۸- کیلوگرم دست یافت.

هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی جهان از امروز سه‌شنبه ۱۶ بهمن با حضور ۴۰۰ ورزشکار در دو بخش پومسه و کیورگی در آنتالیا ترکیه آغاز شد و مهتاب نبوی در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کلاس K۴۱ به مدال طلا دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز رقابت‌های جهانی پاراتکواندو ۱۰ G است و به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۶۰ امتیاز و نفرات سوم ۳۶ امتیاز در جهت کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

در این رقابت‌ها تیم ایران با ترکیب مهدی بهرامی آذر، سعید صادقیان‌پور، سجاد جوانبخت، علیرضا بخت، مهدی پور رهنما، احمد نریمانی، اصغر عزیزی، محمدرضا شعبانی، حامد حق شناس، محمود جعفرزاده و مهتاب نبوی در مسابقات شرکت کرده است.

کسانی که در این رقابت‌ها در رنکینگ یک تا چهار جهان قرار بگیرند سهمیه مستقیم پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می‌کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان

نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت مردان جام جهانی باکو به فینال نرسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفتمین روز از جام جهانی تیراندازی در باکوی آذربایجان، نمایندگان کشورمان در تفنگ 50 متر سه وضعیت از صعود به فینال باز ماندند.

 امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان در تفنگ سه وضعیت رقابت کردند. در پایان مرحله مقدماتی امیرمحمد نکونام با رکورد 585.25 در رده سی‌ام و پوریا نوروزیان با رکورد 580.20 در رده پنجاه و پنجم قرار گرفتند.

در ادامه مسابقات امروز نجمه خدمتی در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت رقابت خواهد کرد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از 13 تا 21 اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو برگزار می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • بهترین آفرها برای رزرو هتل های آنتالیا و ازمیر
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ