Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پارس جنوبی جم مدت زیادی است که به مشکلات مالی فراوان دچار شده و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه هم تهدید به استعفا از سمت خود کرده است.

طرفداری - تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز گذشته (دوشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه خانگی خود مقابل فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رسید.

به نقل از تسنیم، پس از این مسابقه، اعضای تیم پارس جنوبی قرار بود با پرواز صبح امروز راهی تهران شوند تا تمرینات خود را در زمین نفت تهرانسر پیگیری کنند، اما باشگاه پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی، نتوانست پروازی برای اعضای این تیم در نظر بگیرد تا زرد و مشکی‌پوشان در جم ماندنی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه به اعضای تیم قول داد که آنها با پرواز بعدازظهر عازم تهران می‌شوند و بازیکنان یک جلسه تمرینی را در جم پشت سر گذاشتند، اما پس از اینکه پرواز دوم هم به دلیل مشکلات مالی رزرو نشد، بازیکنان حاضر نشدند به خوابگاه بازگردند و بیرون خوابگاه‌های خود ماندند.

مهدی تارتار و عبدالرحیم خطیب، سرمربی و سرپرست تیم پارس هم اعلام کردند تا زمانی که مشکلات مالی حل نشود، به اردو و تمرینات تیم بازنمی‌گردند و تهدید به استعفا کردند.

باید دید مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی به کجا می‌انجامد و آیا مشکلات فعلی، تیم فوتبال این باشگاه را از روند خوب خود خارج می‌کند یا خیر.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل