Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@14:30:05 GMT

۵ هکتار گلخانه در میرجاوه در دست احداث است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۱۱۵۶

۵ هکتار گلخانه در میرجاوه در دست احداث است

مدیر جهاد کشاورزی میرجاوه با اشاره به اینکه ۳ هزار تن محصولات گلخانه ای تولید و روانه بازار مصرف می گردد، گفت: ۵ هکتار گلخانه در میرجاوه در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محسن کهرازهی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میرجاوه در جریان بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از واحد های تولید محصولات گلخانه‌ای بیان داشت: محصولات گلخانه ای در 21 هکتار از اراضی شهرستان میرجاوه کشت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در هر دوره ۶ ماهه بیش از ۳هزار تن گوجه‌فرنگی، خیار، بادمجان و فلفل دلمه‌ای تولید و روانه بازار مصرف می گردد.

 

کهرازهی تصریح کرد: ده هکتار از این گلخانه ها زیرکشت گوجه‌ فرنگی است و هر هفته ۵۰تن گوجه‌فرنگی و فلفل دلمه‌ای  به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس و روسیه  از این شهرستان مرزی به خارج از کشور صادر می‌گردد.

 

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۳هکتار  به سطح زیر گلخانه  های شهرستان اضافه شده گفت:  ۵ هکتار گلخانه دیگر نیز در حال احداث  و تکمیل  می باشد.

 

شایان ذکر است در جریان بازدید دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور به میرجاوه،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان حضور داشتند.

 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح پروزه اسحاق جهانگیری بهشت زهرا گروه سرود گوجه فرنگی دستگاههای اجرایی گلخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان از اتمام رفع تداخلات اراضی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سیدمحمدرضا سیدحسینی اظهار کرد: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و بر اساس عکس‌های هوایی دهه ۴۰ که در دسترس استان قرار گرفته است، از ابتدای اجرای این قانون از تعداد ۱۰۱۲ پلاک موجود در استان، ۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده است که بر این اساس ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و ۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده و با این اقدام ارزشمند پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات اراضی، تضمین امنیت سرمایه‌گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 749924

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان