Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@14:02:33 GMT

آموزش سربازان انگلیسی با هدست واقعیت مجازی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۱۲۴۷

آموزش سربازان انگلیسی با هدست واقعیت مجازی

ارتش انگلیس قصد دارد طی یک برنامه آزمایشی با استفاده از هدست های واقعیت مجازی و شبیه سازی سناریوهای مختلف، به سربازان آموزش دهد.

سربازان انگلیسی به زودی با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی می توانند در زمین های ناهموار و شرایط آب وهوایی نامساعد آموزش نظامی دریافت کنند.

ارتش انگلیس مشغول آزمایش هدست هایی است که شرایط زیست محیطی را شبیه سازی و آن را با آیتم های فیزیکی ترکیب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب یک واقعیت ترکیبی برای آموزش های نظامی به سربازان به وجود می آید.

برنامه آزمایشی VRTL طبق قرارداد یک میلیون پوندی با شرکت نرم افزاری Bohemia اجرا می شود. کارشناسان امیدوارند بتوان این فناوری نوین را در آینده با آموزش های خط مقدم برای سربازان ترکیب کرد.

به گفته مقامات ارتش انگلیس، این فناوری در بلند مدت در هزینه های ارتش صرفه جویی می کند زیرا هزینه های آموزش سربازان، زمین های آموزشی و همچنین هزینه تجهیزات را به شدت می کاهد.

هدست های واقعیت مجازی می توانند سناریوهای پیچیده و خشنی مانند تیراندازی های سنگین را اجرا کنند. بسیاری از این سناریوها در فرمت های آموزشی نظامی معمولی به سختی قابل اجرا هستند.

همچنین می توان این سیستم را طوری شخصی سازی کرد که آواتار و تصاویر  سربازان دیگر را نیز در بر گیرد. به این ترتیب آنها نیز در یک سناریو حضور خواهند داشت./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم

مشمولین خدمت سربازی به جای خدمت در پادگان‌های نظامی، می‌توانند دوران سربازی‌ خود را به عنوان سرباز معلم که نوعی امریه سربازی است سپری کنند. وزارت آموزش و پرورش بخشی از کمبود نیروی خود را از طریق استخدام سرباز معلم جبران می کند و  هر ساله بخشنامه ای برای این صادر می شود تا متقاضیان در یکی از نقاط محروم به عنوان معلم و یا نیروی آموزش و پرورش، دوران خدمت سربازی خود را بگذرانند اما طبق گفته شهروندخبرنگار ما در سال جدید هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر جذب سرباز معلم ابلاغ نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام هر ساله آموزش و پرورش بخشنامه برای سرباز معلم می‌فرستاد ولی بخشنامه امسال ۱۴۰۳ هیچ خبری از آن نیست. لطفا پیگیری کنید تا تکلیف ما را روشن کنند. همچنان منتظر هستیم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم