Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@16:28:35 GMT

هدیه میلیاردی اپل به یک نوجوان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۱۳۲۰

هدیه میلیاردی اپل به یک نوجوان

به‌نظر می‌رسد ماجراهای مربوط به باگ مهم فیس تایم گروهی اپل در iOS 12 اگرچه اعتراضات زیادی به همراه داشته، اما برای کاشف نوجوان آن پایانی پرسود خواهد داشت. گفته می‌شود یک پسر ۱۴ ساله به نام «گرنت تامسون» (Grant Thompson) حین انجام بازی Fortnite و گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی، متوجه این باگ امنیتی می‌شود و این موضوع را به مادر خود خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هم بیش از ۱ هفته تلاش کرد که این موضوع را به اپل اطلاع برساند اما این تلاش‌ها موفقیت‌آمیز نبود.

به گزارش صدای ایران از دیجی کالا، مشکل خانم تامسون این بود که او از راه و روش اصولی گزارش یک باگ اطلاعی نداشت و یکی از افراد پشتیبانی اپل به او گفت که برای انجام این کار، باید به‌عنوان یک توسعه‌دهنده ثبت‌نام کند. بعد از اینکه او این باگ فیس تایم گروهی را گزارش داد، خبری از اپل نشد تا اینکه رسانه‌ها به این موضوع پرداختند و سروصدای زیادی ایجاد شد. اما ظاهرا روز جمعه یکی از مدیرهای ارشد اپل به منزل این نوجوان مراجعه کرده تا از او تشکر کند و از مادر او خواسته که اپل چگونه می‌تواند فرایند گزارش باگ‌ها را بهبود ببخشد.

در ضمن به این نوجوان خوش‌شانس هم اعلام شده که او واجد شرایط جایزه‌ی مربوط به گزارش باگ‌های مهم اپل است که با توجه به اهمیت باگ، مبلغی بین ۲۵ هزار تا ۲۰۰ هزار دلار (حدودا بین 3 میلیارد تا 20 میلیارد ریال) پرداخت می‌شد. اگرچه، باگ فیس تایم دقیقا در دسته‌بندی‌های مشخص شده اپل برای باگ‌ها قرار نمی‌گیرد و به همین خاطر نمی‌دانیم این شرکت در نهایت چه مقدار پولی را پرداخت خواهد کرد. ولی روی هم رفته احتمالا حداقل ۲۵ هزار دلار نصیب این نوجوان می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اپل جایزه میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  • اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایتی برای معلمان + نحوه فعالسازی
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش