Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- دبیر مجمع خیران ورزشیار کشور گفت: تعداد 111 طرح ورزشی توسط خیران ورزشیار در کشور در دست اقدام است که تا پایان سالجاری 20 مورد از این طرح ها به بهره بهرداری می رسد.

به گزارش ایرنا، نصرالله پریچهر روز سه شنبه در نشست با دبیران مجمع خیران ورزشیار سراسر کشور در بندرعباس افزود: استان های کرمان با 34 طرح، خراسان جنوبی با 27 طرح و یزد با 9 طرح بیشترین طرح های ورزشی خیرساز کشور را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: 71 خیر ورزشیار در استان های کشور وجود دارد که بیشترین خیران مربوط به استان خراسان جنوبی با 21 خیر است.
دبیر مجمع خیران ورزشیار کشور ابراز داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون نیز سهم آورده خیران ورشیار آن هم در 16 استان کشور، افزون بر 555 میلیارد ریال بوده است.
مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: در وزارت ورزش و جوانان به دنبال کار زیربنایی و قانونی برای خیران ورزشیار استان ها هستیم.
ریحانه خسرو شاهی افزود: خیران ورزشیاری که در ساخت 30 درصد یک طرح سهیم باشند، آن طرح به نام آن خیر نامگذاری می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مجمع خيران طرح هاي ورزشي ساخت وساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور در جریان بازدید از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، ضمن مشاهده روند رسیدگی‌ها در شعب مختلف، از سوی مسؤولان مربوطه در جریان آمار ورودی پرونده‌ها و عملکرد این مجتمع قضائی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در جریان این بازدید، بر لزوم دقت نظر در روند تحقیقات، تسریع در رسیدگی و اجرای احکام و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

وی همچنین ضمن دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، دستورات لازم را به‌منظور تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعان صادر کرد.

شایان ذکر است در جریان این بازدید، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان، گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ارائه کرد.

کد خبر 6095270

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس