Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هشتمین دوره مسابقات قویترین مردان آجا در روز سه شنبه مورخه ۱۶ بهمن به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در قالب تیم هایی  از نیروهای تابعه ارتش ج.ا.ا برگزار و در نهایت مقام اول این دوره از رقابت ها به تیم میزبان یعنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) رسید و تیم های نیروی زمینی و نیروی هوایی ارتش ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ا به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

امیر سرتیپ صباحی فر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی آجا به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران و محمد عزت پور قویترین مرد ایران در سال 97 و جمع کثیری از قهرمانان و عنوان داران رشته ورزشی جذاب و مهیج در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز حضور داشتند. در بخش انفرادی محسن مسن ابادی از تیم پدافند هوایی اول، علی اصغر آفتاب از نیروی زمینی دوم و محسن ربیعی از تیم پدافند هوایی به مقام سوم دست یافتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پدافند هوایی قوی ترین مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است