Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ وزارت آموزش و پرورش به منظور انتخاب نمایندگان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی ایران و دیگر کشورهای اسلامی، دوره انتخابی با حضور نفرات برتر سی‌وپنجمین و سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور از تاریخ سوم تا پنجم بهمن‌ماه با حضور 21 دانش‌آموز پسر و از تاریخ 10 تا 12 بهمن‌ماه با حضور 18 دانش‌آموز دختر از سراسر کشور در رشته‌های حفظ و قارئت قرآن در محل سازمان دانش‌آموزی کشور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دوره با مشارکت مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و نظارت کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن با حضور 12 استاد و داور بین‌المللی در دو بخش دختران و پسران برپا شد که بر این اساس نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در بخش دانش‌آموزی مشخص شدند.
براساس این گزارش، امیرحسین رحمتی از استان گلستان در رشته قرائت، علی فیضی از تهران در رشته حفظ نمایندگان دانش‌آموزی در بخش پسران در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی دانش‌آموز همچنین در بخش دانش‌آموزان دختر نیز فاطمه نایب‌موحد از استان قم در رشته قرائت و زینب امین‌پور از اصفهان در رشته حفظ کل به عنوان نماینده دانش‌آموزان دختر به ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام اعزام می‌شوند.
همچنین این دوره انتخابی که با حضور نماینده کمیته اعزام به مسابقات بین‌المللی برگزار شد، محمدرضا ولی‌محمدی از استان گلستان در رشته حفظ به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات و محمدسین بهزادفر از تهران در رشته حفظ به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن الجزایر انتخاب شدند.
یادآور می‌شود، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام همزمان با سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از 19 تا 26 فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
همچنین طی این دوره از مسابقات معتز آقایی، امیر آقایی در بخش صحت حفظ، محمدراض ابوالقاسمی در بخش تجوید، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا، رحیم خاکی در بخش صوت و صالح‌ اطهری فرد در بخش لحن و همچنین در بخش دختران نیز زهرا صریحی‌نژاد و منصوره سرمدی در بخش صحت حفظ، صدیقه حسینی در بخش تجوید، مژگان خان‌بابا در بخش وقف و ابتدا، نحت صحاف در بخش صوت و سمیه حاجعلی در بخش لحن از اعضای هیئت داوران مرحله انتخابی بودند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن مسابقات دانش آموزی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند