Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به آنکه تنها دو روز به پایان مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) باقی مانده است، جدیدترین تغییرات ظرفیت و مدارک مورد پذیرش در این آزمون اعلام شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام برای آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از شنبه ۶ بهمن ۹۷ آغاز شده است و تا ۱۸ بهمن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزمون پذیرش دستیاران دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت غیر متمرکز و توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی در ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

بر اساس مجوز‌های آموزشی صادره یک نفر ظرفیت به دوره تکمیلی تخصصی «اختلالات کف لگن در زنان» با پیش نیاز رشته تخصصی زنان و زایمان در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و یک نفر ظرفیت به دوره تکمیلی تخصصی «پیوند کلیه» با پیش نیاز رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه شد.

همچنین ظرفیت رشته «ویتره و رتین» دانشگاه علوم پزشکی ایران از ۲ نفر به ۱ نفر اصلاح شد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی رشته بیماری‌های داخلی به رشته‌های پیش نیاز رشته «پزشکی خواب» اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان از انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: برای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ بیش از ۸۹ هزار داوطلب انتخاب رشته و نسبت به اعمال اصلاحات جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام کرده اند و این آمار شامل انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیست.

کریمیان در ادامه تصریح کرد: تعداد ۱۵۱ هزار۶۴۳داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه‌ها شرکت کردند که تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر در آزمون دکتری ۱۴۰۳مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

کریمیان در پایان گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهریور ماه اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد