Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:09:01 GMT

گم شدن 13 میلیون دلار کمک به ارتش فیلیپین

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۲۰۲۹

گم شدن 13 میلیون دلار کمک به ارتش فیلیپین

بازرس کل پنتاگون در گزارش فصلی خود در مورد عملیات‌های آمریکا در فیلیپین گفت که وزارت دفاع آمریکا اطلاعات کافی درباره ۱۳ میلیون دلاری که برای حمایت لجستیک از ارتش فیلیپین به این کشور داده شد، ندارد.

به گزارش مشرق، این گزارش می‌افزاید: بر طبق ارزیابی دفتر بازرس کل وزارت دفاع از روابط دو جانبه با جمهوری فیلیپین، وزارت دفاع اطلاعات کافی از تراکنش‌های مالی که برای حمایت از فیلیپین صورت گرفته، ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش به عملیات "عقاب اقیانوس آرام"، عملیات برون مرزی آمریکا برای حمایت از فیلیپین در جنگ با داعش، وابستگانش و دیگر گروه‌های تروریستی اشاره دارد.

گزارش پنتاگون همچنین در این مورد هشدار داد که داعشی های مستقر در فیلیپین اگرچه در وضعیت ضعیفی قرار دارند اما همچنان تهدیدی برای امنیت مناطق جنوبی فیلیپین هستند.

بیشتر بخوانیم: بازدید رئیس جمهور فیلیپین از ناو روسی

این گزارش به نقل از مقامات پنتاگون گفت: نیروهای مسلح فیلیپین با نبود منابع لازم، استفاده ناکارآمد از دارایی‌های محدود و زیرساخت‌های ضعیف برای پردازش و استفاده از اطلاعات جمع شده، در به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز کشور با مشکل مواجه هستند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا جشنواره فجر پنتاگون فیلیپین کمک نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6087986

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • واکاوی استعفای رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل پس از عملیات وعده صادق + فیلم
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین