Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@13:40:09 GMT

افتتاح ۲۲ پروژه سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۲۱۹۷

به گزارش ایلنا، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر از ۷ پروژه سازمان انتقال خون، ۸ پروژه بیمه سلامت ایرانیان و ۷ پروژه اداره کل تجهیزات پزشکی بهره برداری خواهد شد.

مرکز اهدای خون زرین شهر، احداث پایگاه انتقال خون شاهرود و ۵ پروژه در استان چهارمحال و بختیاری از پروژه های قابل افتتاح سازمان انتقال خون ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افتتاح ساختمان های اداره بیمه سلامت در استان های هرمزگان، مازندران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان و کرمانشاه نیز از جمله پروژه هایی هستند که توسط سازمان بیمه سلامت افتتاح می شود.

براساس این گزارش، اداره کل تجهیزات پزشکی هم، پروژه هایی شامل رونمایی از ۲۴ خط تولید تجهیزات پزشکی برای اولین بار در ایران، سامانه داشبورد مدیریت تجهیزات پزشکی، سامانه خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی، سامانه جدید صدور الکترونیکی پروانه ساخت تجهیزات پزشکی، رونمایی از کتاب کنترل کیفی تجهیزات پزشکی در استان تهران و رونمایی از پروژه استریل محصولات مصرفی به روش گاما در شهرکرد را افتتاح می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمه سلامت سازمان انتقال خون سالگرد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  آصف مهدوی دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: در ایران ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت هستند و امکان صادرات محصولات به کشور‌های حوزه آفریقایی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشور‌های مختلفی در منطقه، آسیا و حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه رگولاتوری و تنظیم‌گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

به گفته وی تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال تکنولوژی ساخت تجهیزات و تامین کمبود‌های این حوزه به کشور‌های افریقایی کمک کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • رونمایی هادی چوپان از دکور باشگاهش به سبک تخت جمشید!
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد