Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

9 ماه پس از عرضه نسخه اولیه بلک شارک به بازار، شیائومی از طرفداران خود درخواست کرد تا ایده‌های جدید و پیشنهادات خود را در خصوص گوشی گیمینگ آینده کمپانی ارایه نمایند. در راستای شفاف‌سازی موضوع، ونگ تنگ توماس، مدیر واحد محصولات شیائومی تایید کرد که اخیرا شاهد عملکرد گوشی جدید بلک شارک بوده و این دستگاه بسیار سریع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این مقام رسمی شیائومی پیرامون ویژگی‌های موردانتظار اسمارت‌فون بلک شارک نسل 2 هیچ‌گونه توضیحی ارایه نکرده است؛ با این‌حال اوایل سال جاری دستگاهی با اسم رمز بلک شارک Skywalker به‌صورت آنلاین به نمایش گذاشته شد.

براساس اطلاعات فاش شده پیشین انتظار می‌رود که دستگاه جدید شیائومی بلک شارک با پردازنده بسیار قدرتمند اسنپ‌دراگون 855 کوالکام به‌همراه حداقل 8 گیگابایت رم روانه بازار شود. همچنین می‌توان اطمینان داشت که این هندست با سیستم‌عامل اندروید 9 پای و نمایشگر پیشرفته عرضه شود.

با توجه به عرضه نخستین گوشی بلک شارک در آوریل سال گذشته، این‌بار نیز هندست نسل آینده به احتمال فراوان در همین محدوده زمانی معرفی خواهد شد. برای اطلاع دقیق از زمان و مکان عرضه اسمارت‌فون بلک شارک 2 ناچارا بایستی منتظر بمانیم. اگرچه بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی در ایالات‌متحده ارایه نخواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نمایشگر زمان و مکان زمان و مکان نمایشگر پارس بلک شیائومی پارس نیوز شارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند