Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:27:46 GMT

84 طرح عمرانی شهرداری خوی به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۳۲۸۱

84 طرح عمرانی شهرداری خوی به بهره برداری رسید

ارومیه - ایرنا - شهردار خوی گفت: 84 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 202 میلیارد و 400 میلیون ریال در 10 ماهه نخست سال جاری از سوی شهرداری اجرا شده که به طور همزمان و در ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، محرم اکبرزاده روز سه شنبه در آیین افتتاح خانه محله خوی که محل افتتاح نمادین این طرح ها بود، افزود: یکی از مهمترین طرح های عمرانی با زیرساخت فرهنگی پروژه احداث اولین خانه محله خوی در خیابان بعثت بود که امروز و پس از بهره برداری از آن، با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های لازم با سازمان ها و نهادهای شهری مرتبط، برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و کارگاه های توانمندسازی خانواده ها در کنار ارائه خدمات مشاوره خانواده در این محل اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این پروژه در سه طبقه با فضای مناسب برای اجرای برنامه های متنوع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و با مشارکت مسکن و شهرسازی احداث شده است.
وی اظهار داشت: بهسازی معابر یکی از مهمترین پروژه های عمرانی مستمر شهرداری در سال جاری بوده و بیش از 66 پروژه در این بخش اجرا شده است.
اکبرزاده افزود: در بخش جدول گذاری بیش از 23 هزار متر طول جدول گذاری و اصلاح جداول در سطح شهر انجام شده است.
وی گفت: در بخش آسفالت ریزی نیز بیش از 304 هزار متر مربع پروژه آسفالت ریزی در سطح شهر انجام شده و بیش از یکصد هزار مترمربع نیز پروژه زیرسازی صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: تامین اعتبار اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده و 143 میلیون ریال برای اجرای پروژه های آسفالت ریزی، جدول گذاری و زیرسازی هزینه شده است.
شهردار خوی افزود: پیاده روسازی و اجرای سنگ فرش نیز از ابتدای سال جاری در دستورکار قرار داشته و 16 پروژه سنگ فرش و پیاده روسازی با بیش از 34 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 640 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه های کلان تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی شهر اضافه کرد: پروژه های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی شهر با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا بوده و پل اجرا شده در مسیر کمربندی ضلع غربی با دهانه 10 متری نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهردار خوی گفت: بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری شهرداری برای پروژه های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، 12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر استان آذربایجان غربی برگزار می شود.
8135/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چهل سالگي انقلاب طرح عمراني شهرداري خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز