Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  در حاشیه سفر خود به همدان در گفتگو با خبرنگار برنا افزود: حوزه جوانان چند بحث کلی دارد و یک بحث اساسی این است که وقتی بحث جوانان را می‌کنیم تنها با یک وزارتخانه طرف نیستیم.

وی تصریح کرد: این طور نیست که کل مسئولیت حوزه جوان و مسائل و مشکلات جوانان مربوط به وزارت ورزش و جوانان باشد، با بخشی طرف هستیم که امروز جایگاه مدیریتی که به آن تعلق دارد جایگاه واقعی و درستش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندگویان اظهار کرد: در حوزه جوانان با ٣٣ دستگاه طرفیم که شرح وظایف جداگانه و اعتبارات مجزایی دارند، این در حالی است که عملکرد ما محدود به یک معاونت در یک وزارت‌خانه است و در جایگاهی نیستیم که بخواهیم به وزارتخانه دیگری دستور بدهیم.

وی گفت: بی توجهی به جوانان موجب یکسری دلسردی ها و نا امیدی ها و تغییر نگرش در جوانان نسبت به آینده کشور می شود.

وی با بیان این که بازگشت به توجه به جوانان تنها راه نجات کشور است افزود: مدل مدیریت کشور باید برعکس شود. جوانان باید در راس امور اجرایی کشور باشند و همه باتجربه ها و کسانی که سالها به این مملکت خدمت کرده اند و تجربه اندوخته اند باید به عنوان مشاور در کنار مدیران جوان باشند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به توانمندی جوانان در حوزه های مختلف درخواست معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان از مسئولان این است که از جوانان در پست‌های مدیریتی استفاده کنند.

تندگویان افزود:در شهرستان‌ها امید و انگیزه‌ای نسبت به کلان شهرها وجود دارد که پیش از این برای ما قابل رصد نبود. این جوانان در بخش‌های مختلف دستاوردهای خوبی داشتند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  در خصوص عملکرد سازمان های مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد در برخی از زمان ها به ضرورت جزیره ای فعالیت می کردند ولی امروز با تشکیل مجامع ملی و استانی سامان دهی خوبی صورت گرفته است.

وی ضعف سازمان های مردم نهاد جوانان را حوزه اطلاع رسانی دانست و افزود: باید عملکرد سازمان های مردم نهاد دیده و اطلاع رسانی شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه مشکلات وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: مذهب تشیع در زمان امام جعفر صادق (ع) در راستای گسترش و عمق‌بخشی به مفاهیم دینی و مذهبی شکل گرفت و ایشان به عنوان رئیس مذهب جعفری معروف شدند.

وی افزود: بزرگان و نخبگان حوزه‌های علمی و دانشگاه‌ها باید بتوانند فضای علمی و پژوهشی کشور را با تاسی از سیره و شیوه امام جعفر صادق (ع) مدیریت کنند و تربیت شاگردان توانمند برای نسل آتی جامعه مدنظر ویژه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: سازمان ملل متحد باید در خدمت مظلومان باشد و با ظالمانی که انسان‌های بی‌گناه که برای استقلال خود تلاش می‌کنند را به خاک و خون می‌کشند برخورد قاطعانه کنند.

امام جمعه اراک با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: آحاد مردم و مسئولان باید در جهت تحقق این شعار راهبردی نقش‌آفرینی کنند و یکی از راهکارهای تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که این مهم باید مورد توجه مسؤولان امر باشد.


آیت الله دری با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی استان مرکزی گفت: آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند و سیستم بانکی کشور نیز باید در خدمت تولید باشد

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق گفت: این اتفاقات تأثیرگذار جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

کد خبر 6095818

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است