Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، توزیع بسته حمایتی میان۶ میلیون و ۱۵۰ هزار کارگر و بیمه شده سازمان تامین اجتماعی ۲۰ روز قبل آغاز شد و پس از اتمام توزیع سامانه هایی برای مشمولانی که بسته را دریافت نکرده بودند اعلام شد.

پس از آن وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از روز ۷ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز معترضین زمان دارند تا اعتراض خود را ثبت و در سامانه های سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کنند و فردا این مهلت به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیم اردلان معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آنچه وزارت رفاه اعلام کرده این است که خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه است و تاکنون بسته حمایتی دولت را دریافت نکرده‌اند از فرصت ۱۰ روزه ثبت‌نام برخوردار هستند که بر اساس اعلام وزارت رفاه این مهلت در روز چهارشنبه مورخ ۱۷ بهمن ۹۷ ثبت نام آنها به پایان می رسد.

وی افزود: بعد از اتمام زمان ثبت نام، پالایش معترضین و استحقاق‌سنجی ثبت‌نام‌ شدگان آغاز می شود که البته ما اسامی را به وزارت رفاه ارسال خواهیم کرد و پس از آن تصمیم نهایی با وزارت رفاه است.

به گفته وی، نتایج از طریق شماره تلفن معترضین به آنها اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، بیمه شدگان و کارگران بسیاری هستند که بر اساس شرایط اعلام شده مشمول دریافت بسته حماستی هستند اما تا کنون این بسته به آنها پرداخت نشده و علت آن را نمی‌دانند و وزارت رفاه نیز اطلاع رسانی در این خصوص انجام نمی دهد.

معاونت امور رفاهی وزارت رفاه و مدیرکل ذیربط هیچ همکاری در این خصوص با رسانه‌ها در این مدت انجام نداده‌اند در حالی که هر روز تعداد زیادی از هموطنان با خبرگزاری مهر تماس گرفته و خواستار رسیدگی و شفاف‌سازی هستند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه