Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما پنج بازیکن جدید خواهیم داشت و باید بگویم خیلی خوشحالم که سه بازیکن ملی‌پوش به جمع ما اضافه شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان اظهارنظرهایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

* فکر می‌کنم حدود یک ماه است که در تراکتورسازی کار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار کردن در اینجا برای من خیلی جالب است.

*ساسان انصاری را به دلیل محرومیت مقابل نفت مسجدسلیمان ذر اختیار نداریم. ما پنج بازیکن جدید خواهیم داشت و  باید بگویم خیلی خوشحالم که سه بازیکن ملی‌پوش به جمع ما اضافه شدند.

*ما با نفت مسجدسلیمان بازی داریم و با تیم فنی‌مان آنالیز خوبی از این تیم انجام دادیم. 

*شاید الان از شرایط‌مان راضی نباشم، اما در حال حاضر کارهایی که کردیم، عالی بوده است و در آینده باید بیشتر کار کنیم.

*در تیم ما بازیکنان با هم ارتباط خوبی دارند و ارتباط من هم با آنها خوب است. با اشکان آلمانی صحبت می‌کنم و با کوین کنستانت فرانسوی. خیلی خوشحالم که دروازه‌بانی که جذب کردیم از انگیزه خوبی برخوردار است. 

*اکبر ایمانی به جمع ما اضافه شده و ممکن است از او در این بازی استفاده کنیم و همچنین مسعود شجاعی مصدومیت کوچکی دارد و باید دید شرایطش برای بازی فردا چه خواهد بود.

*شاید همه بگویند تراکتورسازی در خط دفاعی ضعیف است، اما ما باید برای همه خطوط برنامه‌ریزی کنیم. 

*من بازیکنی که تفکر حرفه‌ای داشته و سخت تلاش کند را، دوست دارم و از بازیکن تنبل خوشم نمی‌آید.

*الان زمستان است و خورشید می‌تابد و من نمی‌ترسم! قبل از اینکه به ایران بیایم، برخی‌ها گفتند چرا به ایران رفتی؟ دوستان فرانسوی‌ام در ایران به من گفتند، اینجا خوب است.

*می‌توانم بگویم که قهرمان می‌شویم اما باید به جای آن به برنامه‌ریزی فکر کرد. این رویای قهرمانی نه تنها فردا، بلکه در آینده می‌تواند به حقیقت تبدیل شود.

*من بیشتر شبیه جورج کلونی هستم!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی تیم تراکتورسازی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم