Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:51:47 GMT

15طرح عمرانی دربخش ریگ افتتاح و اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۳۶۱۵

15طرح عمرانی دربخش ریگ افتتاح و اجرایی شد

گناوه- ایرنا- در پنجمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر 14 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار20 میلیارد و 530 میلیون ریال در بخش ریگ شهرستان گناوه باحضور مسئولان بهره برداری و اجرایی شد.

به گزارش ایرنا،گازرسانی به روستای کدایی، پنج واحد صنعتی، کارخانه آسفالت، چهار طرح مرغداری، مسکن مددجویی کمیته امدادامام خمینی (ره) شهر ریگ، پرواربندی گوساله با ظرفیت 150 راس و آسفالت معابر روستای چهاربرج به میزان هفت هزارمترمربع طرح های افتتاحی و فاز اول طرح هادی روستای کدایی از طرح های اجرایی به مناست چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دربخش ریگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گناوه در آیین گازرسانی به روستای کدایی گفت: در دهه فجر چندین طرح در سطح بخش ریگ افتتاح و اجرایی شده و تا پایان این دهه مبارک نیز تداوم دارد و مایه خرسندی و مباهات است که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر وامید به توسعه روستاها نگاه خاصی دارد.
سیدعلی پاک نژاد افزود: باتوجه به اینکه روستای کدایی از روستاهای زیر 20 خانوار بوده و گازرسانی به آنها محدودیت داشت با پیگیری و قول های داده شده از این انرژی پاک بهره مند شدند.
وی از مردم این روستا و دیگر مناطق شهری و روستایی شهرستان گناوه که علمک در کنار منازل آنان نصب شده خواست تا نسبت به اتصال شبکه گاز که دولت هزینه های زیادی کرده با تسهیلاتی که به آنان داده می شود، استفاده کنند.
وی گفت: در صورتیکه منازل دارای علمک اقدام به اتصال گاز نکنند در سال آینده با مشکل تامین نفت سفید مواجه خواهند شد.
فرماندار گناوه اظهارداشت: اجرای طرح هادی روستایی نیز از نیازهای روستای کدایی بود که فاز اول آن با اعتبار 2 میلیارد ریال به میمنت دهه مبارک فجر اجرایی می شود.
رئیس اداره گاز گناوه گفت: به برکت انقلاب و نظام خدمات فراوانی دراین شهرستان بویژه روستاها ارایه شده که گازرسانی یکی از آنهاست.
یعقوب غلامی افزود: برای گازرسانی به روستای کدایی 900 میلیون ریال و اجرای پنج واحد صنعتی و کارخانه آسفالت سه میلیارد و 880 میلیون ریال هزینه شده است.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چهل سالگي انقلاب دهه فجر ريگ گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، عملیات اجرایی محوطه سازی با سنگ فرش درکوچه‌ها و معابر مرکزی و اطراف مسجد و حسینیه در روستای مرزانک از توابع بخش خضرآباد شهرستان اشکذر انجام شد.   مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اشکذربا اعتباری معادل چهار صد و پنجاه میلیون تومان از محل اعتبارات تخصیصی از منابع استانی و ملی کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک محوطه سازی و سنگ فرش شد.   اقبالی گفت: این عملیات اجرایی شامل تخریب آسفالت‌های فرسوده و خراب تسطیح؛ رگلاژ؛ شفته ریزی معابر و نیز نهایتا اجرای عملیات سنگفرش با سنگ لاشه می‌باشد.   روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع گردیده است.

دیگر خبرها

  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک